Segmentering
Fra : IT Møllen

Dato : 07-04-01 14:52

Hej

Mit netværk består af én server som skal servicere 4 afdelinger. Jeg bruger
switch i krydsfelt. Hvis jeg vil opdele nettet via IP-adresser sådan at de 4
afdelinger er på hvert sit net, skal jeg så bruge en ruter eller hvad, for
at de skal kunne koble på serveren allesammen, men ikke se hinanden på
nettet.

På forhånd tak

KP

Fra : John Ploug

Dato : 08-04-01 00:49

Hej KP.

Du kan selvfølgelig segmentere med en router, men hvad med at hælde 4
netkort i Serveren 1 for hvert net segment?

Mvh

John