Access point, kan det blive for billig???
Fra : Michael

Dato : 02-09-03 22:32

Hej

Jeg tænkte på at købe et access point enten til min lejlighed på 16 m2
eller til et klasse værelsepå ca 35 m2. Må gerne kunne bruges begge steder
altså enten 2 brugere eller 25.
Har kigget på:
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824827892
Eller er den bare for billig? Eller skal man lige ofre lidt mere eller er
den fin bare til lejligheden?
Michael

Fra : Steffen

Dato : 03-09-03 11:03

Hej Michael,

Det kan godt blive for billigt. Men de krav du stiller er ikke speciel
store, så jeg vil tro at access point er fint til dine krav.

Steffen
Hjælp til netværket www.s-p.dk

Fra : klask

Dato : 03-09-03 11:44

"Michael" <mhansen@jyde.dk> wrote in message news:<3f550c53$0$435$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824827892
> Eller er den bare for billig? Eller skal man lige ofre lidt mere eller er

Vælg en linksys eller en draytek så får du noget der dur.

Fra : Michael

Dato : 03-09-03 16:32

Jeg kan ikke finde noget om antal brugere på det AP, kan man se det ud fra
nogle tekniske specifikationer?
Michael