Nyt bundkort! Hvad skal jeg købe ?
Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 07-04-01 15:00

Hej

Jeg vil udskifte mit gamle Abit Bh-6, hvor jeg har en Celeron OC 566@850,
256 MB ram (pc100), Winfast Gforce 2MX samt en IBM disk "DeskStar 75GXP
30GB" Samt en LiteOn brænder 121032b.

Bundkortet skal være med softmenu, så jeg kan styre OC og meget gerne AGP 4X
til mit grafikkort.

Jeg håber på et par bud eller 2

På forhånd tak
Erik

Ps! Jeg har ikke tænkt mig, at skifte andet!

Fra : DaWizeGuy

Dato : 07-04-01 15:28

"Erik Gildsig Poulsen" <REMOVE egp@email.dk> wrote in message
> [...]
> 30GB" Samt en LiteOn brænder 121032b.
>
> Bundkortet skal være med softmenu, så jeg kan styre OC og meget gerne AGP

Asus CUSL2-C eller Abit SA6-R.

----
Anders

Fra : Kim Hansen

Dato : 07-04-01 22:54

Da jeg skiftede fra Pentium3 E600@756MHz + SOYO 6BA+III til en Pentium3
E850@912MHz + Abit SA6R, mistede jeg ca. 10fps i Quake3.

Altså har jeg fået en CPU, som kører 156MHz hurtigere end den gamle, men jeg
har mistet ca. 10fps i Quake3.

Jeg har stadig ikke fundet ud af problemet. Jeg har installeret Intels
Chipset drivere.

Så den opsætning kan jeg overhovedet ikke anbefale!

-
Kim Hansen