En god oplevelse med en ISP
Fra : JSM

Dato : 02-09-03 20:59

Nu har jeg læst en masse indlæg hvor folk beklager sig over deres ISP. Jeg
vil gerne gå lidt imod strømmen.
Den 18.08 bestilte jeg min ADSL-linie på TDC's hjemmeside.
Den 19. modtager jeg en mail med bekræftelse på min bestilling. I mailen
står der også at jeg inden for 8-10 dage vil modtage et brev med den
endelige ordrebekræftelse og oplysninger om hvornår jeg min nye opkobling
kan tages i brug.
Den 25. modtager jeg brevet. Min linie vil være klar 2.sept. Det nødvendige
udstyr vil ankomme med posten1-2 dage før.
d 26. modtager jeg udstyret.
Og i dag satte jeg det hele til og hvis du læser det her - så virker skidtet

ADSL på fjorten dage.
Og da jeg i weeknden fik øje på at TDC havde sat prisen på oprettelse ned
med 250,- fra jeg bestilte til jeg fik linien leveret. Ja så ringede jeg til
dem (igennem på under 1 minut) og spurgte om jeg ikke kunne få den samme
rabat. Sæføli' kunne jeg da det.
Så indtil videre har det været en positiv oplevelse at få leveret ADSL fra
TDC.

--
Mvh.
Jesper

Fra : Allan Joergensen

Dato : 03-09-03 07:53

JSM <sevelsted@hundesnude_pc.dk> wrote:

> ADSL på fjorten dage.
> Så indtil videre har det været en positiv oplevelse at få leveret ADSL fra
> TDC.

+1 - Jeg fik leveret min på 10 dage tilbage i december og den har kørt
uden problemer lige siden.

Allan Joergensen

"Bother!" said Pooh, and twitted Chris Miller.