Telias "e-mail-server" m.v. - hvad hedder ~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-09-03 19:16

Har lige fået ny mobil (Nokia 6100) til mit eksisterende
Telia-abonnement. Når jeg forsøger at sende en mail, spørger den om
"nummere på email-server". Telias websider skodder og kan ikke
fortælle mig hvad jeg skal skrive. Nogen her der kender:

- Telias email-server.
- Telias sms-gateway
- hvad man ellers har brug for for at lehe med sin Nokia 6100.

På forhånd tak.

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværtimod!
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-09-03 19:44

> - Telias email-server.

Nope....:(

> - Telias sms-gateway

+4528187000

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Jan Skov

Dato : 03-09-03 20:52

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse

> - Telias email-server.
> - Telias sms-gateway
> - hvad man ellers har brug for for at lehe med sin Nokia 6100.

Deres mailserver hedder 1010

/JSC
www.jsc.dk