vizsla, efterlysning af opdrættere i Danma~
Fra : preben ipsen

Dato : 02-09-03 16:35

Hej
Er der mon nogen herinde, der kender nogen der opdrætter Vizsla?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 02-09-03 17:44

"preben ipsen" <preben@bornholm.org> wrote in message
> Hej
> Er der mon nogen herinde, der kender nogen der opdrætter Vizsla?
> venlig hilsen
> Preben
> www.showdogs.dk

Hej
Dansk Vizsla klub har fået en hjemmeside, der er tilsyneladende nogen hvalpe
til salg lige nu, men der er da mulighed for at kontakte dem.

http://www.danskvizslaklub.dk/

Og så held og lykke med din søgen. Jeg har selv en af slagsen - det er jo
bare nogen dejlige hunde.

MVH
Per, Odense

Fra : preben ipsen

Dato : 02-09-03 21:10

Hej
Tak for svaret. Den havde jeg selv fundet, men de har jo desværre ikke nogen
kenneloversigt.
Der er heller ikke nogen på DKK-siderne, så der er nok ikke mange. Hvor har
du din hund fra?
Det er en fra Sverige der gerne vil finde en kennel i Danmark og jeg har
sendt ham webside og mailadresse.
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Per, Odense

Dato : 02-09-03 22:26

Hej
Min hund kommer fra Gislev på fyn, men det var vist nok sidste kuld på den
tæve. Der går et par år før de har muligheden igen.

MVH
Per, Odense