Fladfisk
Fra : A.D

Dato : 02-09-03 15:33

Hvor er det bedst at fange fladfisk på lolland

Fra : steen

Dato : 02-09-03 16:14

I vandet

Fra : A.D

Dato : 02-09-03 16:26

Nå det vidste jeg sku ik.Tak for dit fede råd

Fra : Dennis FB

Dato : 03-09-03 03:30

Prøv ude i vandet ! der er der størst chance "A.D" <arnie@surfpost.dk>

Fra : A.D

Dato : 02-09-03 19:17

Hvor er det best at fange fladfisk langs lollands kyster så

Fra : 7C

Dato : 02-09-03 20:50

Jeg tror det de forsøger at forklare dig (på en latterlig måde) er, at mange
lystfiskere bruger oceaner af tid på at finde de rigtige fiskepladser og det
har kostet dem mange "nul-ture" i blæst og regn. Og så er der en del gennem
denne gruppe, der regner med at kunne få pladserne serveret på et sølvfad,
mens de sidder ved computeren med en kop kaffe i hånden.

De lyder lidt hårdt, men jeg tror det er sagen i en nøddeskal. Så hæld
kaffen på en termokande og ud i den friske luft

Jeg kender ikke selv noget til lolland, så jeg kan ikke hjælpe dig.

Vh.

Søren
Silkeborg

Fra : Niller©

Dato : 03-09-03 16:13

tjaaa jeg ville ( uden at ha kenskab til Lolland ) kikke på et dybdekort og
vælge en kyststrækning med dybt vand i nærheden, på selve stranden ville jeg
så kikke efter sandpletter et godt langt kast ude(forudsat der er blandet
bund) !
--
MvH
Niller©

Fra : Freddy Olsen

Dato : 23-10-03 17:55

hej niller
prøv ved ståldybet der har jeg taget flere, rødspætter og pigvar, pænt store,
det skal være lige på kanten af dybet.
hilsen freddy.

Fra : roelmer

Dato : 04-09-03 21:35

tag ned på sydsiden, der er dybt helt ind under kysten og meget
afvekslende bund

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-09-03 21:21

Som knægt tog jeg tit til Rødbyhavn for fiskede fra færgemolerne.
Højre/Ventre mole var lidt ligegyldigt, men kast væk fra basinnet
Men det er en del år siden, så jeg er ikke så opdateret på fiskeriet.
Stedet er måske heller ikke det mest charmerende.
Andre steder kunne være omkring Kramnitze, som også kan kaste
en havørred af sig.

Knæk & Kræk !

//Jesper