tema
Fra : Henning Madsen

Dato : 02-09-03 15:30

Jeg har lavet et websted, hvor jeg har anvendt et tema med navigationspanel
øverst og ti venstre. Jeg vil gerne ændre farven i navigationspanelerne. Jeg
højreklikker, vælger egenskaber for kant og får så mulighed for at vælge
både øverst og til venstre. Når jeg så vælger en anden farve med dropper får
kanterne godt nok de ønskede farver i FP. Men når jeg får vist i webbrowser
og når siden er udgivet optræder ændringen ikke. P.S. jeg har gemt og
opdateret. Gør jeg noget galt?
Henning

Fra : stas

Dato : 02-09-03 16:57

"Henning Madsen" skrev d. 02-09-03 15:30 dette indlæg :
> [...]
webbrowser
> og når siden er udgivet optræder ændringen ikke. P.S. jeg har gemt og

Du skal gøre følgende når du vil ændre et tema.
Gå op i formater i værktøjslinien, vælg tema, vælg rediger. Så kan du
ændre det du vil.
Husk så når du skal lægge det op igen, at vælge instillingen. Udgiv
ændrede sider/ting.
Så er du sikker på at få alt nødvendigt med op.

Held og lykke.

Søren.
http://stass.dk (side lavet i fp)

http://www.kandu.dk/

Fra : Falcon

Dato : 02-09-03 17:18

> P.S. jeg har gemt og opdateret. Gør jeg noget galt?

Nu skriver du jo ikke noget om, hvad du "glemte" at opdater.

Når du laver rettelser, oploader dem, skal din Browser opdateres.

Følgende kan nogle gange være nødvendigt :
1. åben siden - der ligger på nettet - i frontpage
2. Gem siden lokalt.
3. Slet siden på nettet
4. åben siden i din Browser - du får selvfølgeligt en fejl, da den ikke
findes
5. Opload siden i frontpage
6 Opdater siden Browseren.

Jeg har selv været prøvet det utallige gange, har selvfølig været inde i
Indstillinger i min Browser og sat den til [Ved hvert besøg på siden]

mvh
Falcon

www.it-nordjylland.dk/

Fra : Henning Madsen

Dato : 02-09-03 17:07

Når jeg skrev tema med navigationspanel, mente jeg naturligvis fælles
kanter.
Henning