Sætte billeder ind i en tabel...
Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 14:00

hejsa

jeg har et script hvor udtrækket af et billede ser sådan ud

$currentBody .= "$hrule<TR><TD>$posterPicture</TD></TR>";

}

echo "<TABLE CELLSPACING=0 CELLPADDING=1 BORDER=0
BGCOLOR=#ffffff><TR><TD><TABLE CELLPADDING=0 CELLSPACING=0 BORDER=0><TABLE
WIDTH=100%>";

echo $currentBody;

}

echo "</TABLE></TD></TR></TABLE>";

Dette viser så billederne under hinanden når jeg kører udtrækket.... jeg
ville gerne have 5 billeder ved siden af hinanden hvorefter den så skiftede
linie og viste de næste 5 billeder o.s.v.

Hvordan gør jeg det ?? (jeg er rimelig ny så skær det gerne ud i PAP
)

Thomas