KVM-switch fra Proconsult
Fra : Rune Enggaard Lausen

Dato : 02-09-03 13:29

Hej alle.

Er 2-ports KVM-switchen fra Proconsult god?

Jeg overvejer at købe denne 2-ports:

http://proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/til-swbox/swks102.html

eller evt. denne 4-ports, hvis hovedkvarteret går med til det:

http://proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-div/til-swbox/swks104.html

Jeg kan se, at sidstnævnte er en TRENDnet TK-400, som flere har udtrykt
tilfredshed med i følge google, så den ville jeg måske ikke være så
bange for at købe. Om 2-portsudgaven også er fra TRENDnet, ved jeg ikke.

Mit spørgsmål kommer sig af, at jeg har fået tilbudt en lidt ældre
2-ports (elektronisk) af mærket BlackBox til kr. 500, men hvis jeg kan
få en ny, der er lige så god til 150kr. mindre, vil jeg da hellere det

FWIW, så er skærmopløsningen jeg kører med max 1280x1024 (p.t. 1152x864).

På forhånd tak!

   Rune Lausen

Fra : allan pedersen

Dato : 01-09-03 21:58

andre muligheder, har selv en to ports fra thansen, fungerer ok, mensamlet
set må dem der indkluderer kabler fra trendnet være de billigste

http://www.thansen.dk/products.asp?c=165854202&n=496936578#xy

http://www.trendnet.dk/home/kvm.asp

håber det hjælper

allan