Fireline
Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 02-09-03 12:22

Hej

Er der nogen der har erfaring med subj. ?

Hvilken type/str. kan bruges til både kyst og put n take ?

Venlig hilsen
Iens

Fra : tom34

Dato : 02-09-03 14:05

"Iens Ulrik Iuel" skrev d. 02-09-03 12:22 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaring med subj. ?
>
> Hvilken type/str. kan bruges til både kyst og put n take ?

> [...]
jeg har set at der er mange der bruger 0,16 til p-t og kyst og nogle
0,18 jeg har snakket med en dele de fortrækker 0,16 til spinder og
blink fordi den er tynd men stræk og så kan de kaste langt med den
H Tom

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarne Rasmussen

Dato : 02-09-03 19:37

"Iens Ulrik Iuel (slet 6RJ9Y)" <iui@6RJ9Ymail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaring med subj. ?
>
> Hvilken type/str. kan bruges til både kyst og put n take ?
>
> Venlig hilsen
> Iens

Hej Iens.
Jeg bruger en 0,12 mm både til kyst og p&t vande uden problemer. Den flyver
rimeligt langt selv med små vægte ude i enden (10-12 gr.)

Mvh. Bjarne.

Fra : Fynbo

Dato : 03-09-03 04:51

Men pas på fingrene...Det skærer som bare f.....

Fynbo