Dagens vits
Fra : Peter Weis

Dato : 02-09-03 11:41

Vegetar = dårlig jæger!

mvh
Peter

Fra : EXLEX

Dato : 02-09-03 15:35

"Peter Weis" <p.weis@email.dk> skrev

> Vegetar = dårlig jæger!

LOL!!

EXLEX

Fra : Henrik Melby

Dato : 02-09-03 21:31

Hvis vi skal være korrekte så er den:
Vegetar, er et gammelt "Indiansk" ord for dårlig jæger.

En mand kommer op til St Peter og vil ind i himmelen.
Der er ved at være fyldt godt op den dag så St Peter spørger manden:
"Har du gjort noget særligt, der kan skaffe dig ind i himmelen"?

Manden: "Jah, jeg passerede en flok rockere på motorcykler, der stod
og generede en ung smuk pige. Jeg gik op og sparkede deres leder
omkuld, rev hans næsering ud og sagde: I lader pigen være, og hvis i
vil have problemer så kommer i til mig!"

St Peter: "Ok du kommer ind men, hvornår skete dette?"

Manden: "For 2 minutter siden!"

Fra : Peter Weis

Dato : 02-09-03 22:02

"Henrik Melby" <melby@longhornyboys.dk> wrote in message
> Hvis vi skal være korrekte så er den:
> Vegetar, er et gammelt "Indiansk" ord for dårlig jæger.

Jeg synes selv min bearbejdning er bedre

> [...]
> vil have problemer så kommer i til mig!"
>
> St Peter: "Ok du kommer ind men, hvornår skete dette?"

Hvad har denne til gengæld med jagt at gøre?

mvh
Peter

Fra : Torben F@rum

Dato : 02-09-03 22:29

"Peter Weis" <p.weis@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har denne til gengæld med jagt at gøre?
>
> mvh
> Peter

Det må vel formodes at rockerne har "jagtet" ham ??

Torben

Fra : Frans Jensen

Dato : 03-09-03 19:18

On Tue, 2 Sep 2003 12:41:15 +0200, "Peter Weis" <p.weis@email.dk>
wrote:

>Vegetar = dårlig jæger!

vegetar= dyrplager

vegetaren spiser jo alt det som harerne og rådyrene skulle leve
af, så de stakkels dyr må gå sultne i seng,

så vegetarer

SKAM JER

--
statistik for dk.politik