ASP Galleri med thumbnails
Fra : Don G.

Dato : 02-09-03 09:33

Hejsa NG,

Jeg er på udkig efter et ASP Galleri, som jeg kan bruge til en personlig
hjemmeside. Det er vigtigt at der er thumbnail-funktion, admin-del og
mulighed for at skrive tekster til hvert enkelt billede.
Kom med et frisk bud på hvad der er det bedste der kan tilbydes på markedet
af free- og shareware?

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Thomas Due

Dato : 02-09-03 10:13

Don G. wrote:

> [...]
>

> Mvh. Don G.
>
> <signature>
> nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.

Du kan checke dette her:
http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Image_Galleries/ind
ex.html

--
Thomas Due
Software Developer

Fra : Don G.

Dato : 02-09-03 10:23

"Thomas Due" skrev...

> Du kan checke dette her:
> http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Image_Galleries/

Jeg har faktisk allerede kigget der - og det var tildels det der ledte til
denne tråd. Jeg vil nemlig meget gerne høre andre folks erfaringer eller
anbefalinger, istedet for selv at starte fra en ende af og teste 10-20
løsninger af.

Fra : Bosse

Dato : 02-09-03 16:42

"Don G." <news@don-gSLETTES.dk> wrote in message
> [...]
>

> Mvh. Don G.
>
> <signature>
> nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.

DUGallery er helt kanont!
http://www.duware.com/products/category.asp?iCat=6&nCat=Image%20&%20Gallery

Lasse

Fra : Rico Laursen