Beethoven
Fra : Iben Holst

Dato : 02-09-03 08:49

Så I den i TV for leden?!
Jeg optog den og så kun små klip af den ind imellem, men noget af det jeg
så, syntes jeg var lidt voldsomt. Jeg optog den bla. for at min søn kunne se
den, men ved I hvor gammel skal man egentlig være for at se den??

Iben

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-09-03 09:59

In an article of 2 Sep 2003 Iben Holst wrote:

> [...]
> så, syntes jeg var lidt voldsomt. Jeg optog den bla. for at min søn kunne se
> den, men ved I hvor gammel skal man egentlig være for at se den??

Ser du den sammen med ham, er 4-5 år sikkert alt rigeligt. Jeg ville i
hvert fald have ønsket, at jeg havde været op mod 30 år yngre, for det var
godt nok en ringe film.

Men eftersom den er på engelsk med danske undertekster, skal han nok være
omkring de 10 for at kunne forstå den.
--
Uffe Holst

Fra : Hans Huttel

Dato : 03-09-03 10:33

Iben Holst wrote:

> [...]
>så, syntes jeg var lidt voldsomt. Jeg optog den bla. for at min søn kunne se
>den, men ved I hvor gammel skal man egentlig være for at se den??

Personligt ville jeg hellere lade ham lytte til Beethoven.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Hald

Dato : 03-09-03 12:16

Hej Iben.
Alle mine tre piger på 6-8-11 nød filmen og skreg af grin flere steder.
Ingen læste teksterne højt, men der var ikke noget de var i tvivl om.
Jeg personligt synes filmen er for fjollet men faderen her i huset grinede
om kap med ungerne. Ingen har haft mareridt eller spurgt ind til noget efter
filmen, under filmen var det kun en gang at vi måtte forklare og det var i
dyrehandleren, hvor dyrene bare stod i vinduet ligesom andre varer, det
forstod de ikke.

Så jeg tror ikke der er nogle der tager skade af at se filmen.
Venlig hilsen Nina Hald.
PS. personligt synes jeg at tegnefilmene Tarzan eller Løvernes Konge er mere
uhyggelige, det gør mine børn også.