Maxtror harddisk
Fra : Heino R. Poulsen

Dato : 02-09-03 08:43

jeg har lige købt en matrox 160 GB harddisk. jeg ville så installer den
bios finder den også som en 160 GB. men når jeg skal til at installer XP
eller / 2000 kan de kun finde 128 GB. er det normalt at man skal midste 32
GB.

--
Venlig Hilsen

Heino R. Poulsen

Mine Drager.
===========
Tramontana 98
Jam Session Millinum
Obsession
Maestrale
Baby Tana
Delta Hawk
Breeze
Parastunter

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-09-03 08:53

"Heino R. Poulsen" <heino@alledegodenavneeroptaget.dk> skrev i en
meddelelse news:3f5449f6$0$24659$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> [...]
> installer den bios finder den også som en 160 GB. men når jeg
> skal til at installer XP eller / 2000 kan de kun finde 128 GB. er

Måske
Problemet er at windows ikke kan "se" så store partitioner.

Win2000:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q305/0/98.asp&NoWebContent=1

WinXP:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q303/0/13.ASP&NoWebContent=1

Har du tænkt dig kun at lave en partition?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Heino R. Poulsen

Dato : 02-09-03 08:56

det var min plan at lave 4 partioner af 40 gb = 160 GB

--
Venlig Hilsen

Heino R. Poulsen

Mine Drager.
===========
Tramontana 98
Jam Session Millinum
Obsession
Maestrale
Baby Tana
Delta Hawk
Breeze
Parastunter

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-03 09:17

Heino R. Poulsen skrev:

> --
> Venlig Hilsen
>
> Heino R. Poulsen
>
> Mine Drager.
> ===========
> Tramontana 98
> Jam Session Millinum
> Obsession
> Maestrale
> Baby Tana
> Delta Hawk
> Breeze
> Parastunter

Er du venlig at læse linket i min signatur
vedr. længden på signaturer.
Din er på 16 linier og det acceptable er
4 linier.
Din signatur fylder mere end end dit spg.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Heino R. Poulsen

Dato : 02-09-03 09:24

det er meget godt men din link virker ikke

--
Venlig Hilsen

Heino R. Poulsen

Mine Drager.
===========
Tramontana 98
Jam Session Millinum
Obsession
Maestrale
Baby Tana
Delta Hawk
Breeze
Parastunter

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-09-03 09:51

"Heino R. Poulsen" <heino@alledegodenavneeroptaget.dk> skrev i en
meddelelse news:3f545385$0$24633$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> det er meget godt men din link virker ikke

Signatur:

citatteknik:

FUT: news:dk.admin.netikette
FUT? se http://www.usenet.dk/ord/lokal.html

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-03 09:46

Gevaldi wrote:

> Er du venlig at læse linket i min signatur

Der mangler et 'l' tilsidst.

"signatur.html"

Fra : JK

Dato : 02-09-03 09:53