Topcom router
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 02-09-03 06:56

jeg har også lige fået mig en router, men kan ikke få kortet(skyr@cer
noget) i den bærbare til at finde netværket. Er det fordi der ikke er
hul igennem til min opkobling endnu. jeg ville bare mene at den ville
lave et "normalt" netværk.

Har faktisk brug for en a-z anvisning til hvordan jeg sætter det hele
op, fra kort, protokoller, TCP og router opsætning.
--
Thomas K

Fra : jens

Dato : 02-09-03 08:17

"Thomas Kaarup (slet SBAK1)" <kaarup@SBAK1privat.dk> skrev i en meddelelse

> Har faktisk brug for en a-z anvisning til hvordan jeg sætter det hele
> op, fra kort, protokoller, TCP og router opsætning.

Klippet fra anden tråd.... :

"www.pheenet.com og klikke sig ind på deres wireless router ved navn
WBIG-104b+

Det er den samme som Topcom'en, men har vist fået noget smartere software...
læs evt. manualen som kan downloades under support.

Mvh.
Timusius"
citat slut ........

Såvidt jeg kan se er den magen til Topcommen, men manualen fra pheenet viser
ret godt hvordan winmaskiner opsættes sammen med den.

Mvh Jens

Fra : michelangelo

Dato : 03-09-03 05:51

Har du set at der er en driver-cd under 'den falske bund' i kassen. Jeg
boksede med det i flere timer i den tro at
det var rent plug and pray. Men driveren fik jumpstartet processen.

Mvh Lasse