Kjærulfske Studier
Fra : Arne Feldborg

Dato : 02-09-03 00:06

Carl Klitgaard: "Kjærulfske Studier" omtales lejlighedsvis her i
gruppen.

Er der nogen der ved, om denne findes i bogform eller kun på mikrokort.?

Er der evt. nogen her i gruppen der ejer værket i bogform eller på
mikrokort og som (mod et passende depositum, og evt. et mindre vederlag)
er villig til at låne det ud.?

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Jeppe Juel Jensen

Dato : 02-09-03 06:46

Jo jo, den findes da i høj grad i bogform !
Du kan låne den på biblioteket, - der kan godt være nogen ventetid.
God fornøjelse <:=)
mvh. jeppe

Fra : Anker Eriksen

Dato : 02-09-03 17:09

Jeg sender en privat mail ( pdf fil - med efterkommere af den første ulf -
af det jeg har).
mvh
Anker

Fra : Arne Feldborg

Dato : 02-09-03 23:25

"Anker Eriksen" <anker@gvdnet.dk> skrev Tue, 2 Sep 2003 18:08:45 +0200

>Jeg sender en privat mail ( pdf fil - med efterkommere af den første ulf -
>af det jeg har).

Tak for det tilsendte.

Hermed også en stor tak til alle andre der har svaret - såvel her som i
e-mail (de sidstnævnte vil naturligvis også få et personligt svar så
snart jeg får tid)..

Jeg har faktisk fået ganske mange svar på netop dette spørgsmål, og jeg
takker endnu engang for den store hjælpsomhed folk har udvist.