MS Windows
briani 27239
Windows-XP stopskærm !!! plzzz plzzzzz hjæ~
Fra : Steen F.

Dato : 01-09-03 22:59

Hej Alle i myreflittige i dk.edb.system.ms-windows.

Jeg har fået et stort problm. når min comp. skal starte,: Den kommer med en
blå skærm hvorpå der står at det er en Win Stopskærm som lukker Windows ned
for ikke at beskadige comuteren, så skriver den 2 liner.:

*** Stop:0x00000024 (0x001902F8,0xF89B8704,0XF89B8404,0F81C6411)
NTFS.sys - address F81C6411 base at F815800, datastamp 3b7dc5do

Disken er en på 120 GB Seagate, har i tidernes morgen delt den i 3.
Med en anden disk jeg har på 40 GB som er delt i 2, kan jeg sagtens komme i
kontakt med computeren, og genindstallere XP, men når jeg samtidigt vil
start med den 120 GB tilsluttet, kommer den samme Stopskærm op igen, dette
sker også selvom jeg ber den starte på det andet drev, det virker som om at
når computeren begynder at søge/føler på 120 GB-disken så opstår fejlen,
også selv om man prøver at installere XP, har prøvet at boote på de gengse
måder, mener jeg. Det virker som om fejlen opstår når den søger efter andre
drev, hvordan slå r man evt. det fra?. Har i nogle gode råd eller ider til
hvordan man løser dette?,
findes der et program som kører scanddisk i NTFS eller DOS, kan man evt.
recover
dataerne fra den, alle med et bud er velkommen til at gi lyd eller tegn fra
sig, jeg venter helt vildt og spændt på at se nogle bud.
pfh. Tak og på Gensyn

S. Flinta

Fra : Leo.E

Dato : 02-09-03 10:55

"Steen F." <flinta@privat.dk> wrote in message news:<3f53c12a$0$97221$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> dataerne fra den, alle med et bud er velkommen til at gi lyd eller tegn fra
> sig, jeg venter helt vildt og spændt på at se nogle bud.

Prøv at kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=228888
Leo

Fra : Steen F.

Dato : 02-09-03 14:14

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Steen F." <flinta@privat.dk> wrote in message

> Prøv at kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=228888
> Leo

Thx, men havde kørt en fdisk. Det løste problemet!!!
Rigtige mænd græder meget....
Mvh. Steen