Øv, jeg kunne ikke se nok
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-09-03 22:25

Der kom en 'stor måge' forbi, højt oppe, langt ude. Men det var altså ikke
en måge, måtte jeg konstatere. Mit bedste bud er en Sule. Men hvad skal den
ind over land, det så lidt ud som om den ville ned. Sted: Varde Nord,
retning nordøst. Er der nogen der har set noget usædvanligt i området?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Frank Desting

Dato : 02-09-03 05:19

Måske en Fiskeørn???

FDE

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-09-03 17:36

Frank Desting <dex@post8.tele.dk> skrev i en
> Måske en Fiskeørn???

Var ved at tænke på det. Men har den helt spidse vinger?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Frank Desting

Dato : 03-09-03 06:55

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message news:<3f54c73c$0$54821$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Frank Desting <dex@post8.tele.dk> skrev i en
>
> Var ved at tænke på det. Men har den helt spidse vinger?

I glideflugt har den ret spidse vinger........

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-09-03 18:40

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message

> I glideflugt har den ret spidse vinger........

Det var netop det den var ved, selvom den tog et par tag indimellem. Jeg
holder nu fast på at det var en Fiskeørn.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen