Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Amerikansk bankkonto
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 07-04-01 12:18

Hejsa allesammen..

Jeg ville høre, om nogle af jer har erfaringer med at åbne en konto i en
amerikansk bank? Situationen er den, at jeg fra et af nettets utallige
affilliate programmer skal have udbetalt nogle penge, helst til en
amerikansk bankkonto.

Det research jeg har lavet, giver mig imidlertid den indtryk at det er ret
vanskeligt for en NON-US resident/citizen at oprette en sådan.

Nogle ideer?

Venligst,

Thomas
PengePortalen - www.fzc.dk/money/