hjælp søges til pasning af hund i dagstime~
Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 01-09-03 21:13

vi søger hjælp til pasning af vores 1 årige gamle hund (blandingshundhun) i
dagstimerne.Vores hus brændte og er i gang med at blive genopbygget.Derfor
er vi blevet genhuset i en lejlighed (Søborg i København), hvor vores hund
slet ikke trives, den spiser møbler og kradser på dørene når vi IKKE er
hjemme. Og vi trues nu med at blive smidt ud derfra da hunden hyler og gør
når vi er på arbejde.
vi har forsøgt at kontakte en hundepension men de kræver at hun skal være
der fuld tid fra mandag til fredag. Dette ønsker vi ikke eftersom hun bliver
mere utryg af at være lukket inde.
Hun har brug for, at nogle kan være hos hende, som også er en sød og god
hund som IKKE laver "ballade" når der er mennesker hos hende.
Har nogen et godt råd til hvad vi kan gøre eller kender I nogen som har
mulighed og lyst til at passe hende i dagtimerne evt. mod betaling.

Vh. Berit og Marianne.

Fra : mathilde

Dato : 02-09-03 06:14

"Lumholdt&Riber" skrev d. 01-09-03 21:13 dette indlæg :
> [...]
har
> mulighed og lyst til at passe hende i dagtimerne evt. mod betaling.

www.pimpernels.dk

De har vist dagpleje, og så skal hunden ikke være der fuld tid fra
mandag til fredag.
Ellers er der også andre hundepensioner som har dagpleje, kan bare ikke
lige huske deres navn, men det kan da findes hvis I ikke vil bruge
Pimpernels.
Havde I været ude for én måned siden, havde jeg kunne ta´ hende hvis
mine tøser kunne med hende.
Men held og lykke.

Mathilde.

http://www.kandu.dk/

Fra : skingur

Dato : 02-09-03 21:50

> [...]
>
> Vh. Berit og Marianne.
>
> Øv, sikke noget rod for Jer. Mon ikke det bedste I kan gøre er at
overklistre de nærmeste butikker med "hundesitter søges" sedler? Så ser
alle i lokalområdet da sedlen.
mvh Christina, nordjylland....

http://www.kandu.dk/