få en side till at reload efter udførsel
Fra : Linda

Dato : 01-09-03 20:37

Hvordan kan jeg få siden til at reloade efter at,det er trykke slet ( og
efter tingene er gemt i tabelen)

<B><I>Skriv Film ID</I></B>
<form method="post" action="afilm.php">
<input type="hidden" name="send" value="1">
Film ID <input type="text" name="id"><br>
<input type="submit" value="Slet">
</form>

<?
// include "incadmin.php"; // Tester om brugeren er logget ind
include "forbind.php"; // opretter forbindelse til serveren (mysql)
?>
<?
// henter variabler ud
$telefon = $_POST["telefon_id"];
$film_id = $_POST["id"];

if (isset($_POST['send']))
{
// indsætter data i tabellen
mysql_query("DELETE FROM udlaante WHERE film_id2=$film_id") or
die(mysql_error());
mysql_query("UPDATE film SET udlejet='Nej' WHERE film_id='$film_id'" or
die(mysql_error()));

}
include "laantefilm2.php"; // henter lånte film ind
?>

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 02-09-03 10:42

Linda wrote:

> Hvordan kan jeg få siden til at reloade efter at,det er trykke slet ( og
> efter tingene er gemt i tabelen)

Du skal have formen til at sende til en anden side, hvor du ikke laver
noget output, og derefter redirecter tilbage til den første med
header:location (se på http://dk.php.net/header).

mvh

Jesper Brunholm

--