Tagwall
Fra : nyheder

Dato : 01-09-03 19:57

Hejsa alle sammen.

Jeg har lige fået gang i nået PHP og noget MySQL og vil vildt gerne lære
mere...
Så jeg tænkte lidt på om der ikke var nogen der ville, som en start, hjælpe
mig med at lave en tagwall (eller bare sende scriptet så ser jeg på det...
Eller give URL til et sted hvor det står).

Jakob

Visit www.dronerax.dk

Fra : Jimmy

Dato : 01-09-03 20:11

"nyheder" <dronerax@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mig med at lave en tagwall (eller bare sende scriptet så ser jeg på det...
> Eller give URL til et sted hvor det står).

Du kan finde mange af dem på søgemaskinen google.com
Hvis det ikke hjælper dig kan du se på hotscripts.com.

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 01-09-03 23:40

nyheder skrev:

> [...]
> hjælpe mig med at lave en tagwall (eller bare sende scriptet så ser jeg på
> det... Eller give URL til et sted hvor det står).

Her er lidt at gå igang med:
http://www.php-faq.dk/index.php?faq=3

og læs også gerne:
http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22
http://www.php-faq.dk/index.php?faq=23
(alt ovenstående er venligt ment
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Nikolaj Pedersen

Dato : 02-09-03 10:12

Send mig en mail og skriv hvad den skal indholde så skal jeg lave en til dig

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : nyheder

Dato : 02-09-03 14:03

Først og fremmest skal der være sort baggrund.
Derefter nogle felter hvor der står selvfølgelig: Navn - Email - Tag -
hjemmeside.
Hvis du kan ville det være rart hvis du kunne lave så man kan se personen
der har skrevet et tags IP.
Og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det men "headeren" (hvis man
kan kalde det) skal inholde et baggrunds billede som
www.freeziz.dk/index.php?site=tagwall ...
Det var vidst det hele .

Jakob

Fra : Nikolaj Pedersen

Dato : 02-09-03 20:02

Skal der være en admin side hvor man kan se ipén og sletter indlæg og
opbygningen skal den være som på den side der eller hvad?

Nikolaj

Fra : nyheder

Dato : 03-09-03 12:58

Jatak der må gerne være admin side på.
Gidder du virkelig lave det? Tak det er meget flinkt af dig.
Spørg efter noget hvis jeg skal lave noget... (HVIS jeg kan hjælpe dig, for
jeg tror du ved mere end mig :P)

Fra : nyheder

Dato : 08-10-03 18:46

Øhhh hvordan går det..? Det er snart 2 måneder siden du sidst har mailet...

Fra : Jimmy

Dato : 08-10-03 20:26

"nyheder" <dronerax@hotmail.com> wrote in message
> Øhhh hvordan går det..? Det er snart 2 måneder siden du sidst har
mailet...

Hvor langt er du kommet med at lære php på de to måneder?

Der er mange herinde, som gerne vil hjælpe dig, hvis du forklarer hvor du er
gået i stå.

Mvh
Jimmy