program til unlock af nokia 3310 søges
Fra : Zeros

Dato : 01-09-03 19:42

Jeg sidder og bøvler med selv at unlocke min nokia 3310
Jeg har et datakabel, men mangler er ordentligt nemt overskueligt program
til det.

Så hvilket program vil i foreslå??

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-09-03 20:51

Knok95 søg på google og du skal finde:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

Fra : michael P.

Dato : 02-09-03 01:05

Eepromtools syntes jeg, MEN vær opmærksom på at du kan få problemer hvis du
bruger winXP
(stort set alle unlockprogrammer)

Fra : Zeros

Dato : 02-09-03 06:23

Ok programmet er hente og afprøvet. Men desværre kan jeg vist ikke helt
finde ud af det... mit engelsk er ikke så godt
Når jeg nu sætter mit kort i telefonen, skriver den hele tiden Sim card not
accepted... før stod det på dansk?? Jeg har sikkert allerede ødelagt den :)
??
Telefonen er min den gamle som jeg ville have brugt på arbejdet. Men hvis
jeg ikke kan få den til at virke med mit nuværende kort, så er skaden heller
ikke så stor hvis den går i stykker ved det. Men alligevel... ville det da
være ærgerligt.

Men hvis en eller anden gider forklare mig fremgangsmåden med Eepromtools så
jeg ikke ødelægger telefonen.... pleeease :)
Eller et andet program??

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-09-03 07:30

http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=nokia

Kig her og når det er gjort er det bare at trykke reset sp lock med knok 95
det kan da ikke være nemmere?

Fra : Zeros

Dato : 02-09-03 08:04

Takker så lykkedes de

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-09-03 19:19

"Zeros" <filuma@SLETadslhome.dk> wrote in message
> Jeg sidder og bøvler med selv at unlocke min nokia 3310
> Jeg har et datakabel, men mangler er ordentligt nemt overskueligt program
> til det.
>
> Så hvilket program vil i foreslå??

Er det ikke bare at gøre det fx her:

http://www.gratisunlock.dk/Unlock.asp ??

Fra : helloo.dk

Dato : 02-09-03 19:39

> Er det ikke bare at gøre det fx her:
> http://www.gratisunlock.dk/

Nej.. Det er kun til DCT4 telefoner.. Og de kan ikke klare DEBITEL telefoner
(GRATIS)..
Men det kan www.helloo.dk men stadig kun DCT4 telefoner som er..
3510, 3510i, 6100, 8910, 8910i, 8310, 6510, 6310, 6310i,6650,6800, 7210,
7250, 6610, 3650, 7650
Hilsen Dan