Knas med 7210...
Fra : Birgit

Dato : 01-09-03 17:42

Halløj derude!

Har haft lidt problemer med min 2 mdr gamle 7210; tasterne 1, 4, 7 og * skal
trykkes på gentagne gange eller HÅRDT på før det bliver registreret. Har
haft coveret af og på flere gange for at tjekke for snavs eller evt forkert
påmontering. Alt var tilsyneladende ok. Den har ikke været udsat for fugt,
frost eller stærk varme! Har andre været udsat for det samme - og i så fald:
Hvad er der galt?!?

Word,
Jakob

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 01-09-03 17:59

"Birgit" wrote in message
> Har andre været udsat for det samme - og i så fald:
> Hvad er der galt?!?

Jepser! Min 6610 gør det periodisk!! Først var det vist 3-tallet som var
dumt, så bredte det sig til 6,9 og nogen gange #.... * har også været sådan.
Lige i øjeblikket virker alle tasterne perfekt - og har gjort det i et
stykke tid, dog er op-pilen en smule dum. Desuden virker lyset i tasterne
også periodisk..... dvs når man lige rører/trykker så bliver det
svagere/kraftigere... men som sagt, så er der intet galt i øjeblikket....
skummelt! Så når jeg får snøvlet mig sammen smider jeg den lige til rep. hos
EMTS, som nu hedder noget andet jeg ikke kan huske....

Hygge... (og da også word til dig)
Daniel

Fra : Per Jensen

Dato : 03-09-03 18:37

Lyder lidt som en fugt/kondens skade

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-09-03 20:01

"Per Jensen" wrote in message
> Lyder lidt som en fugt/kondens skade

Synes jeg også selv.... Jeg håber bare ikke det er det, for så nægter de jo
at lave den! Jeg ved jeg aldrig har spildt noget på den, eller haft den i en
lomme i regnvejr el.lign, men fugt kan jo sagtens angribe alligvel....

/Daniel