Hvornår på dagen flyttes man?
Fra : Bernhard Ege

Dato : 01-09-03 17:16

Jeg har bestilt ADSL hos Tele2 og har pt. TDC Boomtown. Jeg har fået at
vide at jeg bliver flyttet den 1. september. Jeg har fået vendekasse og
check på restbeløb fra TDC og fået at vide at ordren vil blive
gennemført mellem 7:30 og 16:00. Nu er klokken kvart over 18 og er
stadig tilknyttet TDC (kan ikke benytte tele2 pppoe login men må bruge
tdc boomtown login). Jeg synes det er lidt underligt og derfor vil jeg
høre hvad andre har af erfaringer med deres skift fra tdc til tele2?

mvh Bernhard

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 01-09-03 17:22

Bernhard Ege (bernhard.ege@mail.dk) skrev:

> [...]
> men må bruge tdc boomtown login). Jeg synes det er lidt underligt og
> derfor vil jeg høre hvad andre har af erfaringer med deres skift fra

Oh no.

Skal skifte imorgen ... :-/

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Bernhard Ege

Dato : 01-09-03 18:05

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> Oh no.
>
> Skal skifte imorgen ... :-/

Formodentlig ikke

Gad nok vide hvem det er som er sløv her. TDC har haft rigelig tid til
at slukke min ADSL linie og Tele2 kan ikke oprette før det er sket...

mvh Bernhard

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 01-09-03 17:37

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tdc boomtown login). Jeg synes det er lidt underligt og derfor vil jeg
> høre hvad andre har af erfaringer med deres skift fra tdc til tele2?

Well samme her (TDB Bredbånd)
Skulle have en 512kb forbindelse men har stadig kun en 256 kb og er træt af
at høre jazzmusik på deres support telefon

Fra : WebLock

Dato : 01-09-03 18:20

Har lavet præcist samme skift - det skete ved middags tid den dag de
lovede - at det så først virkede 2 dage efter er en anden historie...

WebLock

Fra : WebLock

Dato : 01-09-03 18:21

> stadig tilknyttet TDC (kan ikke benytte tele2 pppoe login men må bruge
> tdc boomtown login).

Forøvrigt bruger Tele2 ikke PPPEOE men blot DHCP halløj som virker så snart
computeren er tændt/nået windows/linux/what ever.

WebLock

Fra : Rune Klausen

Dato : 01-09-03 19:01

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message
> [...]
> tdc boomtown login). Jeg synes det er lidt underligt og derfor vil jeg
> høre hvad andre har af erfaringer med deres skift fra tdc til tele2?

tjaa, jeg skulle også være konverteret i dag, men synes stadig at mit tdc
inet kører, men det bliver også først lukket i morgen, så kan det vel være
at mit Tele2 virker der ?

-Rune

Fra : Rune Klausen

Dato : 02-09-03 16:02

"Rune Klausen" <rune@gratisopgaver.dk> wrote in message

> tjaa, jeg skulle også være konverteret i dag, men synes stadig at mit tdc
> inet kører, men det bliver også først lukket i morgen, så kan det vel være
> at mit Tele2 virker der ?

Så blev jeg sku konverteret :)
og det virker også med det gamle udstyr.

-Rune

Fra : Tonny S.

Dato : 01-09-03 19:49

Jeg var blevet lovet at min linje skulle virke fra dags dato 1-9 og det må
jeg jo sige at det gør det...
Både ip og download hastighed har ændret sig så det er vist et ret godt
tegn...

Mvh. Tonny S

Fra : Bernhard Ege

Dato : 01-09-03 20:00

"Tonny S." <Tonny@Tonny-s.dk> wrote in message
> [...]
det må
> jeg jo sige at det gør det...
> Både ip og download hastighed har ændret sig så det er vist et ret

Tjaa, hvad kan jeg gøre? Nu bruger jeg endda Speedstream modemet og har
prøvet pppoe og dhcp men kun boomtown pppoe virker. Jeg vil tro at
teknikeren simpelthen ikke kunne nå det idag, men jeg forventer da så
heller ikke at jeg skal betale Tele2 for dagen idag.

mvh Bernhard

Fra : WebLock

Dato : 02-09-03 08:15

> men jeg forventer da så
> heller ikke at jeg skal betale Tele2 for dagen idag.
>
> mvh Bernhard

Som tidligere nævnt så virkede mit tele2 inet ikke de første 2 dage, men de
fandt helt selv ud af at lade være med at tage penge for de 2 dage, jeg har
ikke nævnt det for dem.

WebLock

Fra : Bernhard Ege

Dato : 02-09-03 19:43

"WebLock" <skummelFJERN@DETTEgadefejer.dk> wrote in message

> [...]
men de
> fandt helt selv ud af at lade være med at tage penge for de 2 dage,

Hmm ok, da jeg stadig ikke er blevet flyttet så kan jeg så håbe jeg
ikker forsinket mere end 2 dage... Og jeg skulle have haft det den 5.
juli...

mvh Bernhard

Fra : Fuzzbox

Dato : 01-09-03 22:58

> [...]
> tdc boomtown login). Jeg synes det er lidt underligt og derfor vil jeg
> høre hvad andre har af erfaringer med deres skift fra tdc til tele2?

Dette lover ikke godt, jeg kan se at jeg er ikke den eneste der blev brændt
af i dag.
Jeg skulle også have blevet konveteret i dag 1/9 til tele2 men intet er
sket.

Mvh Fuzzbox

Fra : BoS.

Dato : 02-09-03 00:22

Fuzzbox wrote:

> [...]
> brændt af i dag.
> Jeg skulle også have blevet konveteret i dag 1/9 til tele2 men intet

Samme her. Skulle også have haft 2mbit idag. Og har siddet og ventet i deres
support i 10 minutter, uden at komme igennem...

Ohh gru og rædsel. Amatører har kontrol over min netforbindelse, fordi jeg
lod mig friste af ussel mammon. Nu har jeg bare på fonemmeren, at jeg kommer
til at sidde i dagevis uden netforbindelse. Ret fedt, når ca. 90% af
kundekontakten foregår via mail...

mvh Bo

Fra : flemse

Dato : 02-09-03 10:42

jeg skulle modtage tele2 imorgen d.3-9 men har idag fået brev fra tdc hvor
der står at det først bliver den 11-9

Fra : Bernhard Ege

Dato : 03-09-03 15:44

> [...]
> tdc boomtown login). Jeg synes det er lidt underligt og derfor vil jeg
> høre hvad andre har af erfaringer med deres skift fra tdc til tele2?

Idag fik jeg så 2 breve fra TDC. Det ene er et standard opsigelsesbrev
(som jeg allerede har fået 2 af), men denne gang med en ny dato: 13.
september 2003

Det andet brev er underskrevet af TDC's markedsdirektør på vegne af TDC
og Tele2 og beklager forsinkelsen der skyldes problemer med deres
(TDC's) IT-systemer. Tele2 ADSL vil blive leveret den 12. september 2003
(ikke den 13.). Jeg kan fortsat bruge mit ADSL hos TDC indtil skiftet.

Endelig erkender TDC at det er dem som forårsager forsinkelsen og vi er
fri for at gætte.

Forsinkelsen gælder dog kun den seneste (fra den 1. september) men Tele2
har tidligere skrevet at TDC var flaskehalsen og problemet er sikkert
stadig det samme.

Jeg venter og ser hvornår jeg egentlig får Tele2 ADSL. Sker forhåbentlig
den 12. eller 13. september.

mvh Bernhard