/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Hjælp med Logitech mus
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 01-09-03 16:44

Hej

Jeg har lige købt en logitech mus til 500 kr.
Den er optisk.
Jeg har en icemat som mussemåtte.

Kan det virkelig pase at en mus til 500 kr. er så uforskammet elendig i
forhold til min gamel kugle-mus?

Det er som om den ikke reagerer når jeg trækker skråt ned mod venstre og
heller ikke hvis jeg trækker for hurtigt!!
Det er ultra nødvendigt at den fungerer da jeg spiller meget Counter Strike.

Skal jeg købe en anden eller er det bare et spørgsmål om tilvænning?

Rune



 
 
klander (01-09-2003)
Kommentar
Fra : klander


Dato : 01-09-03 17:01


"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f536970$0$13154$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg har lige købt en logitech mus til 500 kr.
> Den er optisk.
> Jeg har en icemat som mussemåtte.
>
> Kan det virkelig pase at en mus til 500 kr. er så uforskammet elendig i
> forhold til min gamel kugle-mus?
>
> Det er som om den ikke reagerer når jeg trækker skråt ned mod venstre og
> heller ikke hvis jeg trækker for hurtigt!!
> Det er ultra nødvendigt at den fungerer da jeg spiller meget Counter
Strike.
>
> Skal jeg købe en anden eller er det bare et spørgsmål om tilvænning?
>
> Rune
>
Nej det kan ikke passe, men nu er det vel ikke en klar icemat du har købt.
Det skal helst være en sort icemat til optisk mus, jeg har en sort icemat
og en MX700 mus
fra Logitech og det er nærmest perfekt.
Mvh
Kurt



Bernhard Ege (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Bernhard Ege


Dato : 01-09-03 17:18


"klander" <klander@lite.dk> wrote in message
news:3f536d3f$0$20048$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f536970$0$13154$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Hej
> >
> > Jeg har lige købt en logitech mus til 500 kr.
> > Den er optisk.
> > Jeg har en icemat som mussemåtte.
> >
> > Kan det virkelig pase at en mus til 500 kr. er så uforskammet
elendig i
> > forhold til min gamel kugle-mus?
> >
> > Det er som om den ikke reagerer når jeg trækker skråt ned mod
venstre og
> > heller ikke hvis jeg trækker for hurtigt!!
> > Det er ultra nødvendigt at den fungerer da jeg spiller meget Counter
> Strike.
> >
> > Skal jeg købe en anden eller er det bare et spørgsmål om tilvænning?
> >
> > Rune
> >
> Nej det kan ikke passe, men nu er det vel ikke en klar icemat du har
købt.
> Det skal helst være en sort icemat til optisk mus, jeg har en sort
icemat
> og en MX700 mus
> fra Logitech og det er nærmest perfekt.

Jeg bruger en gammel rød stofbeklædt skumgummimåtte til min MX700 og det
virker også helt fint. Hvilken mus til 500kr er det du har købt? Hvis
det er en MouseMan så er det sikkert problemet for den siger en del er
for langsom...

mvh Bernhard


Ukendt (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-03 17:23


Bernhard Ege skrev:

> Hvis det er en MouseMan så er det sikkert problemet for den siger en
> del er for langsom...



Aha, en *talende* mus :D



--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.htm


Bernhard Ege (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Bernhard Ege


Dato : 01-09-03 19:20


"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk> wrote in message
news:3f537274$0$83052$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Bernhard Ege skrev:
>
> > Hvis det er en MouseMan så er det sikkert problemet for den siger en
> > del er for langsom...
>
>
>
> Aha, en *talende* mus :D
>

Ups

_man_ siger den er for langsom (læs f.eks. anmeldelser på edbpriser).

mvh Bernhard


Doktoren (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Doktoren


Dato : 01-09-03 20:55


"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3f537274$0$83052$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Bernhard Ege skrev:
>
> > Hvis det er en MouseMan så er det sikkert problemet for den siger
en
> > del er for langsom...
>
>
>
> Aha, en *talende* mus :D
>

hehe *LOL*



Rune Vestergaard (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 01-09-03 21:11


"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message
news:3f537149$0$24684$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "klander" <klander@lite.dk> wrote in message
> news:3f536d3f$0$20048$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3f536970$0$13154$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > > Hej
> > >
> > > Jeg har lige købt en logitech mus til 500 kr.
> > > Den er optisk.
> > > Jeg har en icemat som mussemåtte.
> > >
> > > Kan det virkelig pase at en mus til 500 kr. er så uforskammet
> elendig i
> > > forhold til min gamel kugle-mus?
> > >
> > > Det er som om den ikke reagerer når jeg trækker skråt ned mod
> venstre og
> > > heller ikke hvis jeg trækker for hurtigt!!
> > > Det er ultra nødvendigt at den fungerer da jeg spiller meget Counter
> > Strike.
> > >
> > > Skal jeg købe en anden eller er det bare et spørgsmål om tilvænning?
> > >
> > > Rune
> > >
> > Nej det kan ikke passe, men nu er det vel ikke en klar icemat du har
> købt.
> > Det skal helst være en sort icemat til optisk mus, jeg har en sort
> icemat
> > og en MX700 mus
> > fra Logitech og det er nærmest perfekt.
>
> Jeg bruger en gammel rød stofbeklædt skumgummimåtte til min MX700 og det
> virker også helt fint. Hvilken mus til 500kr er det du har købt? Hvis
> det er en MouseMan så er det sikkert problemet for den siger en del er
> for langsom...
>
> mvh Bernhard

Den hedder bare Logitech Cordless Optical Mouse!

Gav 500 kr. i Proshop

Rune





Bernhard Ege (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Bernhard Ege


Dato : 01-09-03 21:55


"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
news:3f53a821$1$13173$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message
> news:3f537149$0$24684$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> >
> > "klander" <klander@lite.dk> wrote in message
> > news:3f536d3f$0$20048$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > >
> > > "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > > news:3f536970$0$13154$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > > > Hej
> > > >
> > > > Jeg har lige købt en logitech mus til 500 kr.
> > > > Den er optisk.
> > > > Jeg har en icemat som mussemåtte.
> > > >
> > > > Kan det virkelig pase at en mus til 500 kr. er så uforskammet
> > elendig i
> > > > forhold til min gamel kugle-mus?
> > > >
> > > > Det er som om den ikke reagerer når jeg trækker skråt ned mod
> > venstre og
> > > > heller ikke hvis jeg trækker for hurtigt!!
> > > > Det er ultra nødvendigt at den fungerer da jeg spiller meget
Counter
> > > Strike.
> > > >
> > > > Skal jeg købe en anden eller er det bare et spørgsmål om
tilvænning?
> > > >
> > > > Rune
> > > >
> > > Nej det kan ikke passe, men nu er det vel ikke en klar icemat du
har
> > købt.
> > > Det skal helst være en sort icemat til optisk mus, jeg har en
sort
> > icemat
> > > og en MX700 mus
> > > fra Logitech og det er nærmest perfekt.
> >
> > Jeg bruger en gammel rød stofbeklædt skumgummimåtte til min MX700 og
det
> > virker også helt fint. Hvilken mus til 500kr er det du har købt?
Hvis
> > det er en MouseMan så er det sikkert problemet for den siger en del
er
> > for langsom...
> >
> > mvh Bernhard
>
> Den hedder bare Logitech Cordless Optical Mouse!
>
> Gav 500 kr. i Proshop

Hmm ingen dårlige kommentarer på edbpriser pånær een som mener den
bruger lige rigelig med strøm/batterier. Det må skyldes dit underlag.
Prøv med et stykke papir. Det bruger jeg på arbejde (musen er vist magen
til din) og det virker skide godt (når man taper papiret fast)

Og det med at bruge strøm det kan min MX700 godt nok snakke med om. Den
har ikke holdt over 2 dage før de 1700mAh batterier skulle genoplades.
Det er et rimelig stort minus, men den er heldigvis nem at lade op med
den medfølgende oplader (Logitech er vist så rigelig klar over at MX700
bruger temmelig meget strøm).

mvh Bernhard


Fischer & Døssing (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer & Døssing


Dato : 02-09-03 04:20

Bernhard Ege (bernhard.ege@mail.dk) skrev:

> Og det med at bruge strøm det kan min MX700 godt nok snakke med om.
> Den har ikke holdt over 2 dage før de 1700mAh batterier skulle
> genoplades. Det er et rimelig stort minus, men den er heldigvis nem
> at lade op med den medfølgende oplader (Logitech er vist så rigelig
> klar over at MX700 bruger temmelig meget strøm).

Har til dato endnu ikke fortrudt min MX500


--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
*Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*


Ukendt (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-09-03 14:33

>har ikke holdt over 2 dage før de 1700mAh batterier skulle genoplades.
>Det er et rimelig stort minus, men den er heldigvis nem at lade op med
>den medfølgende oplader (Logitech er vist så rigelig klar over at MX700
>bruger temmelig meget strøm).
>
>mvh Bernhard
>
Kunne man venligst bede de herre, om at cutte en smule. Så jeg ikke skal
scrolle hele dagen.


Bernhard Ege (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Bernhard Ege


Dato : 02-09-03 15:59


<lopo> wrote in message news:3f549bd4.160781@dtext.news.tele.dk...
> >har ikke holdt over 2 dage før de 1700mAh batterier skulle
genoplades.
> >Det er et rimelig stort minus, men den er heldigvis nem at lade op
med
> >den medfølgende oplader (Logitech er vist så rigelig klar over at
MX700
> >bruger temmelig meget strøm).
> >
> >mvh Bernhard
> >
> Kunne man venligst bede de herre, om at cutte en smule. Så jeg ikke
skal
> scrolle hele dagen.

Jada, men jeg kom til at trykke alt-s inden jeg fik cuttet og at
cancelle en besked tager så lang tid at alle interesserede alligevel
ville have læst beskeden. Jeg valgte derfor intet at gøre for ikke at
skabe yderligere irrelevante kommentarer

mvh Bernhard


Steven Nybo Andersen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 05-09-03 05:12


"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f53b241$0$24620$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Og det med at bruge strøm det kan min MX700 godt nok snakke med om. Den
> har ikke holdt over 2 dage før de 1700mAh batterier skulle genoplades.
> Det er et rimelig stort minus, men den er heldigvis nem at lade op med
> den medfølgende oplader (Logitech er vist så rigelig klar over at MX700
> bruger temmelig meget strøm).

Ikke her. Min kan SAGTENS holde i 14 dage men så er den altså også flad.
Jeg har hørt en del rygter om at der er fejl i nogle af de medfølgende
batterier
så du skal sansynligvis bare have nogle nye friske batterier.

Et godt trick er (det gør jeg selv for at udelukke problemer) når jeg går
fra maskinen om aftenen så smider jeg bare
musein i laderen. Det tager den såmænd ikke skade af og så er den altid
frisk.

steven.

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Coach [4130] (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Coach [4130]


Dato : 02-09-03 06:43

> Den hedder bare Logitech Cordless Optical Mouse!

Aaahhhhh.....
det eneste der dur er en MX700, den er lynhurtig og trådløs, men også lidt
dyrere.

Har du muligheden for at fortryde dit køb?
Eller bytte til MX700?

mvh
Bri@n






Rune Vestergaard (01-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 01-09-03 21:10

> Nej det kan ikke passe, men nu er det vel ikke en klar icemat du har købt.
> Det skal helst være en sort icemat til optisk mus, jeg har en sort icemat
> og en MX700 mus
> fra Logitech og det er nærmest perfekt.
> Mvh
> Kurt

JO - det er en klar icemat!
Er det virkelig nok?

Skal jeg så købe en black icemat?

Rune



klander (01-09-2003)
Kommentar
Fra : klander


Dato : 01-09-03 21:40

>
> JO - det er en klar icemat!
> Er det virkelig nok?
Ja
>
> Skal jeg så købe en black icemat?

Ja!

Kurt



Simon Skarum-Kristof~ (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Simon Skarum-Kristof~


Dato : 02-09-03 06:45


"klander" <klander@lite.dk> skrev i en meddelelse
news:3f53ae9c$0$20057$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > JO - det er en klar icemat!
> > Er det virkelig nok?
> Ja
> >
> > Skal jeg så købe en black icemat?
>
> Ja!

Eller en fUNC den er nice...

> Kurt
>
>

Mvh. Simon



Henning Præstegaard (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Henning Præstegaard


Dato : 02-09-03 01:45

Rune Vestergaard wrote:
> Skal jeg så købe en black icemat?
>
Før du kaster om dig med penge, prøv musen
på et stykke blankt printerpapir og se løjer.

mvh
Henning



Rune Vestergaard (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 02-09-03 06:43


"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message
news:3f53e824$0$83043$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Rune Vestergaard wrote:
> > Skal jeg så købe en black icemat?
> >
> Før du kaster om dig med penge, prøv musen
> på et stykke blankt printerpapir og se løjer.
>
> mvh
> Henning

Den kører på mit skrivebord nu, uden underlag..... Nu kan jeg pludselig
ramme i Counter Strike igen

Har dog bestilt en Microsoft Intellimouse i mellemtiden.... Dumme mig

Rune



Kai Andersen (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Kai Andersen


Dato : 02-09-03 10:01

MS laver styresystemer og kan ikke finde ud af andet......
Kai

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f542e1f$0$13186$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message
> news:3f53e824$0$83043$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Rune Vestergaard wrote:
> > > Skal jeg så købe en black icemat?
> > >
> > Før du kaster om dig med penge, prøv musen
> > på et stykke blankt printerpapir og se løjer.
> >
> > mvh
> > Henning
>
> Den kører på mit skrivebord nu, uden underlag..... Nu kan jeg pludselig
> ramme i Counter Strike igen
>
> Har dog bestilt en Microsoft Intellimouse i mellemtiden.... Dumme mig
>
> Rune
>
>



Rune Vestergaard (02-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 02-09-03 12:08


"Kai Andersen" <Hvisjegvarenrigmand@penge.dk> wrote in message
news:Q_Y4b.63783$Kb2.2857214@news010.worldonline.dk...
> MS laver styresystemer og kan ikke finde ud af andet......
> Kai

Sjovt nok er jeg blevet anbefalet Intellimouse på det varmeste af en ven der
spiller meget counterstrike selv!

Den opdaterer 6000 gange i sekundet siger han...

Rune



Coach [4130] (03-09-2003)
Kommentar
Fra : Coach [4130]


Dato : 03-09-03 07:10

Nej, nej, nej.... MS intelli Explorer wireless?

Den får du mange problemer med. Det er den sløveste trådløse jeg har prøvet.

Der er stadig kun én trådløs der dúr, MX700.

Og nej, jeg er ikke salgsagent hos Logitech.... Den mus er simpelthen svaret
på det optimale i spil.

Det der med at den bruger strøm... knald et par 2000mAh batterier i den, så
holder den en 3-4 dage.
Eller husk at sætte den til ladning i den medfølgende lader, natten over.

Gå nu ned og køb den mus... og bliv glad.

mvh
Bri@n





Rune Vestergaard (03-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 03-09-03 14:03


"Coach [4130]" <coach@tdcspace.dk> wrote in message
news:3f5585c3$0$24714$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Nej, nej, nej.... MS intelli Explorer wireless?
>
> Den får du mange problemer med. Det er den sløveste trådløse jeg har
prøvet.
>
> Der er stadig kun én trådløs der dúr, MX700.
>
> Og nej, jeg er ikke salgsagent hos Logitech.... Den mus er simpelthen
svaret
> på det optimale i spil.
>
> Det der med at den bruger strøm... knald et par 2000mAh batterier i den,

> holder den en 3-4 dage.
> Eller husk at sætte den til ladning i den medfølgende lader, natten over.
>
> Gå nu ned og køb den mus... og bliv glad.
>
> mvh
> Bri@n

Nejnejnej - professionelle CS spillere, spiller altså ikke med Wireless!
Der skal ledning på. Har spurgt lidt rundt!

.....ikke at jeg selv er prof, men man har da lov at drømme

Det er en Intellimouse Explorer 3.0 BULK jeg har fået.... og den er fanme
go....

Rune



Coach [4130] (03-09-2003)
Kommentar
Fra : Coach [4130]


Dato : 03-09-03 21:08

> Nejnejnej - professionelle CS spillere, spiller altså ikke med Wireless!
> Der skal ledning på. Har spurgt lidt rundt!
>
> ....ikke at jeg selv er prof, men man har da lov at drømme
>
> Det er en Intellimouse Explorer 3.0 BULK jeg har fået.... og den er fanme
> go....

MX700 er mindst lige så go', og så er den forba..... ledning ikke i vejen
hele tiden.


mvh
Bri@n






Fischer & Døssing (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer & Døssing


Dato : 04-09-03 14:37

Rune Vestergaard (runwest@post6.tele.dk) skrev:

> Nejnejnej - professionelle CS spillere, spiller altså ikke med
> Wireless! Der skal ledning på. Har spurgt lidt rundt!

100 pct. enig.
Man kan ikke excellere med en trådløs.
Man kan være god - ja. Men suværen ... noway.

> ....ikke at jeg selv er prof, men man har da lov at drømme




--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
*Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*


Coach [4130] (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Coach [4130]


Dato : 04-09-03 18:21

> Man kan ikke excellere med en trådløs.

Så har du tydeligvis ikke testet MX700'eren

Den sparker røv.
Osse i spil som CS

Bri@n







Fischer & Døssing (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer & Døssing


Dato : 04-09-03 19:20

Coach [4130] (coach@tdcspace.dk) skrev:

>> Man kan ikke excellere med en trådløs.
>
> Så har du tydeligvis ikke testet MX700'eren
>
> Den sparker røv.
> Osse i spil som CS

Jeg antager MX700 og MX500 er teknisk ens (bortset fra ledning altså)?

Eller også kender du ikke forskellen på at excellere og være rigtig god?



--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
*Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*


Kenneth Kristensen (03-09-2003)
Kommentar
Fra : Kenneth Kristensen


Dato : 03-09-03 14:57

Kai Andersen wrote:
> MS laver styresystemer og kan ikke finde ud af andet......

Kunne de så bare finde ud af det, men det kan de jo ikke engang


--
/kenne
"En computer har til formål at lette dig i det arbejde,
du ikke ville have uden den."


Steven Nybo Andersen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Steven Nybo Andersen


Dato : 05-09-03 05:13


"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f542e1f$0$13186$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Har dog bestilt en Microsoft Intellimouse i mellemtiden.... Dumme mig

Ja - kan ikke være mere enig

Steven
--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.
Så jo - jeg ved hvad jeg snakker om.



Thomas Madsen (04-09-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Madsen


Dato : 04-09-03 19:39

Fischer & Døssing skrev:

> Man kan ikke excellere med en trådløs.

En MX700 svarer faktisk til at købe en USB-mus med ledning.

<http://www.hytekcomputer.com/Reviews/Logitech/MX700/3.shtml>
| The MX700 boasts two major improvements relating to how the mouse
| works: Fast RF cordless technology, and the new MX optical engine.
| The Fast RF technology greatly improves the response time of the
| mouse. Previous cordless mice transmitted data to the PC at
| approximately the speed of a PS/2 port (about 40 Hz). With the
| Fast RF cordless technology, this mouse can transfer data at
| approximately the speed of a USB port (about 125 Hz).

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Rune Vestergaard (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Rune Vestergaard


Dato : 05-09-03 07:26


"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
news:Xns93ECD221BB133.thomas@madsen.tdcadsl.dk...
> Fischer & Døssing skrev:
>
> > Man kan ikke excellere med en trådløs.
>
> En MX700 svarer faktisk til at købe en USB-mus med ledning.
>
> <http://www.hytekcomputer.com/Reviews/Logitech/MX700/3.shtml>
> | The MX700 boasts two major improvements relating to how the mouse
> | works: Fast RF cordless technology, and the new MX optical engine.
> | The Fast RF technology greatly improves the response time of the
> | mouse. Previous cordless mice transmitted data to the PC at
> | approximately the speed of a PS/2 port (about 40 Hz). With the
> | Fast RF cordless technology, this mouse can transfer data at
> | approximately the speed of a USB port (about 125 Hz).

Ikke hvis du skal spille CS!!!

Det er stadig ikke for sjov at alle de seriøst onde CS spillere bruger mus
med ledning......
Det kan ikke diskuteres......

Rune



Thomas Madsen (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Madsen


Dato : 05-09-03 12:42

Rune Vestergaard skrev:

> Det kan ikke diskuteres......

Nå, men så må vi jo hellere lade være med.

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Fischer & Døssing (05-09-2003)
Kommentar
Fra : Fischer & Døssing


Dato : 05-09-03 13:00

Thomas Madsen (nospam@madsen.tdcadsl.dk) skrev:

> Rune Vestergaard skrev:
>
>> Det kan ikke diskuteres......
>
> Nå, men så må vi jo hellere lade være med.

Hihi


--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
*Man kan da ikke tage anonyme brugere seriøst*


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408889
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste