Er der andre end mig ...
Fra : Martin Schou

Dato : 01-09-03 15:48

... der ikke har modtaget tele2adsl skillefilter men som HAR modtaget modem.
Selv efter oprettelsesdatoen? Jeg blev oprettet den 27. august men har ikke
fået skillefilter endnu.
Når jeg ringer ind siger de at de afventer fra TDC. Nærmere svar kan de ikke
give.
Jeg ville bare høre om jeg var den eneste....

Martin

Fra : Preben Christensen

Dato : 01-09-03 17:34

Hvad er det for et modem du har modtaget er det et speedstream 5100 eller
????

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Martin Schou

Dato : 01-09-03 21:19

"Preben Christensen" <christensendunder@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvad er det for et modem du har modtaget er det et speedstream 5100 eller
> ????

yep

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 02-09-03 04:56

"Martin Schou" <mstek@mstek.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> give.
> Jeg ville bare høre om jeg var den eneste....

Hej

jeg var ude for næsten det samme men bare omvendt dvs at jeg fik 1 stk
skillefilter men intet modem
der gik så to uger før at jeg så langt omlænge fik mit modem

nu er jeg godt tilfreds med mit adsl fra tele2 det køre som en dejlig sød
drøm

Hans Henrik Andersen

Fra : Preben Christensen

Dato : 02-09-03 21:21

Konverterede de den dag de lovede????

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Henrik Schytte

Dato : 04-09-03 08:59

"Preben Christensen" <christensendunder@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Konverterede de den dag de lovede????

Nix, jeg skulle have konverteret i går - TDC ADSL'en er godt nok væk - men
der er ikke kommet nogen Tele2 forbindelse endnu, her 15 timer efter
"Konverteringen vil være foretaget 3/9 senest kl. 16.00"

Fra : Fuzzbox

Dato : 05-09-03 18:18

"Henrik Schytte" <hschytte@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er ikke kommet nogen Tele2 forbindelse endnu, her 15 timer efter
> "Konverteringen vil være foretaget 3/9 senest kl. 16.00"

Jeg skulle have været konveteret den 1/9-03, de lukkede mig den 2/9, og
siden har
jeg ikke haft nogen forbindelse, nu har jeg fundet mit gamle ISDN modem
frem, det er horribelt
at de bare kan lukke folks forbindelse på denne måde og hver gang jeg har
ringet for at klage min nød
har jeg måttet vente i mere end 20 minutter og hver gang er jeg bare blevet
bagatelliseret hvor de hver
gang siger at min forbindelse bliver åbnet næste dag.
Jeg har ingen breve fået eller mails overhovedet siden jeg fik
bekræftigelsen på konv. datoen 1/9.

Mvh Fuzzbox