Tillykke med fødselsdagen, Donna og Ditte!
Fra : Battlefield´s

Dato : 01-09-03 13:10

Hej
Et stort tillykke med fødseldagen til siameserpigerne Donna og Ditte.
Hilsen halvsøstrene Chianti og Beasty (+ deres mor: Vibeke)

---

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-09-03 13:24

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Et stort tillykke med fødseldagen til siameserpigerne Donna og Ditte.
> Hilsen halvsøstrene Chianti og Beasty (+ deres mor: Vibeke)

Aii! Er det de smukke frøkners fødselsdag? Tillykke tillykke også herfra!!!

~Lisbeth
Basil, Jack og Phumba

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-09-03 16:33

In article <bivdo1$kre$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> Tillykke tillykke også herfra!

Tusind tak

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-09-03 16:32

In article <3f5337e8$0$28601$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hej
> Et stort tillykke med fødseldagen til siameserpigerne Donna og Ditte.
> Hilsen halvsøstrene Chianti og Beasty (+ deres mor: Vibeke)

Tusind tak! Hele 7 år, hvor blev de af...
Den store fødselsdagsfest må vente et par dage, far har været på
nattevagt og mor er blevet snigløbet af gigten.. men vi vender
frygteligt tilbage .-)

Fra : Denise

Dato : 01-09-03 18:47

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNESsiamis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> frygteligt tilbage .-)
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej
Også stort tillykke fra mig, der jo har haft den ære at nusse dem lidt .
Og hvordan har deres "mor" det, er hun ved at være rask igen ?
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-09-03 20:32

In article <bj00nk$j2a$1@sunsite.dk>, Denise <reindel*NOSPAM*@c.dk>
wrote:

> Også stort tillykke fra mig, der jo har haft den ære at nusse dem lidt .

Ja en af de særligt udvalgte .-)
Der var simpelthen for mange mennesker den dag efter deres smag, så det
var først da det tyndede lidt ud at man gav efter for nysgerrigheden.
Det betaler sig at holde ud

> Og hvordan har deres "mor" det, er hun ved at være rask igen ?

Næh, desværre ikke helt. Lungbetændelsen i vinter åd min ene lunge og
betændelsen er ikke helt til at få has på - så jeg må ikke få behandlet
min gigtsygdom. Gigtbehandlingen undertrykker nemlig immunforsvaret...
Så derfor har gigten rigtig godt fat i mig pt. Men jeg håber da på
bedring på et tidspunkt...

Fra : Denise

Dato : 01-09-03 21:28

Øv, altså hvor trist. Håber det snart bliver bedre.
Hilsen Denise