Browser
stl_s 3840
arlet 2470
fjerne "oversigt" i NS og Opera
Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-09-03 13:05

På min maskine er IE standardbrowser. NS og Opera er også installeret og
bruges flittigt. Men når jeg går i kontrolpanel og sletter "oversigten",
"password" og "cookies" (mv), sker der jo kin i IE. Hvordan fjerne man alt
skidtet i NS og Opera?

ras

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-09-03 13:16

rasmus carlsen skrev:

> [...]
> og sletter "oversigten", "password" og "cookies" (mv), sker
> der jo kin i IE. Hvordan fjerne man alt skidtet i NS og Opera?

I Mozilla - der er forholdsvis identisk med Netscape 7.x - skal du
kigge følgende steder:

Edit => Preferences => Navigator => History

Edit => Preferences => Privacy & Security => Cookies

Edit => Preferences => Advanced => Cache
--
Jens Gyldenkærne Clausen
Greenwich nedrig gang: Ny Delhi (GMT +5.5), Badutspring By (GMT

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-09-03 16:42

Således skrev "rasmus carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> i
dk.edb.internet.software.browser Mon, 1 Sep 2003 14:04:56 +0200:

>Opera?

File - > Delete Private data.

Knud
--