Kabinet tilbehør
Fra : Lothario

Dato : 07-04-01 11:04

Jeg har lige modtaget et Aashima Full Tower. Det ser ud som det skal,
men noget af tilbehøret fatter jeg ikke hvad skal bruges til. Helt
specielt er to identiske "halvkasser". I hvert hjørne af disse
halvkasser er nogle cirkler med et kryds i. Helt malplaceret, lidt til
højre for midten er der en firkantet hævning, hvor en lille klump
plastik sidder, som ser ud som om den kun er beregnet til at klikke fast
et sted. Lige neden for det er en rund cirkel med guidende pile, der
sikkert også skal drejes fast et sted. Disse to kasser passer bare ikke
ind i Toweret. Hvad skal de bruges til? Jeg har lavet en lille skitse
over kassen forneden. Håber det ser ordentligt ud i nyhedsgruppen.

X ___ X
|_H_|
X X

Kassen er ca. 20 cm lang, 13 cm bred og 4 cm høj og trapez-formet på
bagsiden.

Mvh Moe

Fra : Lothario

Dato : 07-04-01 14:44

Ok, jeg fandt ud af det var noget kabinettet skulle stå på af en eller anden
grund.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-04-01 01:22

"Lothario" <iamnot@hippie.dk> skrev i en meddelelse
> Ok, jeg fandt ud af det var noget kabinettet skulle stå på af en eller anden
> grund.

Fødder. Så ridser du ikke det bord.

mvh
Henning