flytte TDC mail til TDC freemail
Fra : Bernhard Ege

Dato : 01-09-03 09:47

Hejsa

Jeg står og bliver flyttet fra TDC til Tele2 og i den forbindelse ryger
min eksisterende email adresse sig en tur. Er det muligt at flytte den
med sig ved at bruge TDC's freemail? Der har været skrevet noget om det
et sted (kan ikke huske hvor) og jeg havde halvt gennemført proceduren
(for at teste) men nu kan jeg hverken finde den artikel der beskrev det
og heller ikke den side hos TDC som tillader det.

Nogen hjælp eller skal jeg bare acceptere at jeg ikke kan bruge min
gamle adresse mere?

Og hvis jeg ikke kan, er der så nogen der har lavet en guide så man selv
kan køre mail server (har læst en del om backup mx og sådan noget, hvad
det kræve o.l.)?

mvh Bernhard

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 05-09-03 19:46

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvis jeg ikke kan, er der så nogen der har lavet en guide så man selv
> kan køre mail server (har læst en del om backup mx og sådan noget, hvad

Man kan ikke flytte TDC mailadresser over på freemail ab. Evt. kontakt
kundeservice og få dit ab. konverteret til et alm opkalds ab. til 199 om
året hvis din mail er så vigtig

VH
Peter