Projekt tilbydes datamatiker eller lignend~
Fra : Erik Nielsen

Dato : 01-09-03 08:05

Jeg skal i gang med at udvikle et websted, men er blot rimelig
hjemme i Frontpage.
Siderne skal indeholde bl.a. Login,glemt login, oprettelse af
medlemsskab, kalenderfunktioner m.m. ,- er det noget for en af
jer. etn@festmusik.biz

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-09-03 08:44

Erik Nielsen wrote :

> [...]
> Siderne skal indeholde bl.a. Login,glemt login, oprettelse af
> medlemsskab, kalenderfunktioner m.m. ,- er det noget for en af

Dette er ikke en gruppe til stillingsopslag - brug en af dk.opslag.*-
grupperne til det. Hvis du gerne vil have _hjælp_ til at lave din
hjemmeside, så er vi mange herinde (eller alternativt i
dk.edb.internet.webdesign.frontpage), der gerne vil hjælpe dig med det -
men opslag er ikke velkomne herinde.

FUT: dk.admin.netikette

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk