Feder kyllinger?
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 01-09-03 07:08

Feder daggamle kyllinger?

Jeg spørger fordi min hankat på 1 år er ved at blive lidt rigelig bred
over ryggen . Mine to katte får en kylling hver om aftenen, men den
gamle spiser kun ben, vinger og nogen gange hovedet, så den lille får
næsten to kyllinger om dagen. Derudover får de deres tørkost (dog ikke
en hel portion om aftenen, hvor der også er blevet serveret
kyllinger).

Er det p.g.a. kyllingerne han vokser, eller er det bare fordi han
generelt er et madøre ?

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Doris

Dato : 01-09-03 07:41

Er der nogen der ved hvor man kan få dem her omkring Esbjerg,. eller pvøve
bare 10 stk. da jeg efterhånden er ved at have mange af de vidunderlige dyr
( altså kattene ;)
K.H. Doris.