[tdc] interne grupper?
Fra : Jane

Dato : 01-09-03 02:30

Er der ikke nogle nyhedsgrupper som handler specifikt om
tdc og gerne hvor en medarbejder læser med og kan svare
på spørgsmål? Jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden om
navne på den slags, og der er kun dk.* grupper at se på
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/ så vidt jeg kan se.

Jane

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-03 03:48

Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev :

>Er der ikke nogle nyhedsgrupper som handler specifikt om
>tdc og gerne hvor en medarbejder læser med og kan svare
>på spørgsmål?

tele.internet.*

TDC yder ikke support via disse grupper, det er brugergrupper.

Det er tilfældigt om TDC-medarbejdere ser indlæg og svarer.
--
Knud

Fra : Jane

Dato : 01-09-03 04:54

Knud Gert Ellentoft skrev i <news:kpc5lvcli7evuodpbee8htfs39qvtqfvr0
@dtext.news.tele.dk>:

> tele.internet.*

Jeg kan simpelthen ikke finde dem via hverken news.tele.dk
eller dtext.news.tele.dk det virker som om de er nedlagt.

Jane

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-03 08:18

Jane skrev:

> Jeg kan simpelthen ikke finde dem via hverken news.tele.dk
> eller dtext.news.tele.dk det virker som om de er nedlagt.

Prøv at nulstille dine nyhedsgrupper, så skal
du bare se løjer :)

I linien "Vis nyhedsgrupper der indeholder"
skriver du så Tele, så vil du få listet alle
Tele grupperne.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Jane

Dato : 02-09-03 12:36

Gevaldi skrev i <news:3f52f2c2$0$83068$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> I linien "Vis nyhedsgrupper der indeholder"

Kan ikke finde den linje i min Xnews der er på engelsk, men forsøgte
det jeg vil tro er det tilsvarende og vupti helt mirkauløst kunne
jeg altså nu finde alle tele grupperne på den anden server.

Det skulle ikke undre mig om det problem jeg havde med mit program
(og som jeg ville spørge om i en tele gruppe) var det samme som fik
forhindret mig i at finde grupperne. Men nu hvor problemet er væk
er grupperne der.

Men tak for forslagene og hjælpen til alle alligevel!

Jane

Fra : Thomas

Dato : 01-09-03 22:49

On 01 Sep 2003 01:29:39 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak>
wrote:

> [...]
>på spørgsmål? Jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden om
>navne på den slags, og der er kun dk.* grupper at se på

Tjaa du kan bruge den her side
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-50748
får du svar hurtigt tilbage. Du vælger bare hvilken afdeling der skal
have dit spg. Ellers kan der være svar at finde i de nyhedsgrupper der
starter med tele, men du kan ikke være sikker på at en medarbejder ser
det. Så hellere bruge den support side.

/Thomas

Fra : Jane

Dato : 02-09-03 12:36

Thomas skrev i <news:cdf7lv41v3s62u0dn93g9a88clt08dkstm@4ax.com>:

> Tjaa du kan bruge den her side
> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-50748
> får du svar hurtigt tilbage.

Takker for linket. Men jeg bruger for tiden ikke min tdc email
og de plejer at have lidt svært ved at forstå jeg *er* betalende
medlem med ret til support når jeg sidder på en hotmail, så jeg
gad ikke lige prøve dem før alt andet var afprøvet.

Jane

Fra : Thomas

Dato : 02-09-03 21:11

On 02 Sep 2003 11:35:30 GMT, Jane <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak>
wrote:

> [...]
>medlem med ret til support når jeg sidder på en hotmail, så jeg
>gad ikke lige prøve dem før alt andet var afprøvet.

hehe ok - hvis du bare udfylder "kundenummer" boksten med dit 12
cifferede kundenummer er det ikke noget problem at "verificere" dig
som kunde :)

/Thomas