Gode fiskepladser omkring Grenå
Fra : Karen Seiersen

Dato : 31-08-03 21:29

Hej NG

Vi er en lille gruppe venner som skal på fiskeferie i 8 dage til Grenå
(vi bor i Købnhavn).

Er der nogen derude som kander til nogle rigtig gode fiskepladser både
kyst - mole - og P&T... vi er ret alsidige.

Det skal lige bemærkes at vi ikke er til waderes, så det skal være
kystpladser som er velegnet uden

På forhånd tak !!

Gode tanker Karen

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-09-03 08:13

"Karen Seiersen" <vkSLET@DETTEbesked.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen derude som kander til nogle rigtig gode fiskepladser både
> kyst - mole - og P&T... vi er ret alsidige.
>
> Det skal lige bemærkes at vi ikke er til waderes, så det skal være
> kystpladser som er velegnet uden

Ja uden waders er der en række af Danmarks bedste kystpladser der bliver
lidt svære at komme til, men her er et par forslag som skulle kunne klares
uden:

"Havknude" syd for Grenå. - Suveræn kystplads med dybt vand tæt på land.
Ralværket ved Glatved. - Der fanges mange flade fra den lange mole
"Jernhatten". - Nord for pynten er der fortrinlige forhold til at gå efter
havørreder tæt på land.
"Grenåen"/Kolindsundkanalerne - Lidt kedelige kanaler, men der går MANGE
havørreder op i dem.

Håber I får en god tur
Alex

Fra : Karen Seiersen

Dato : 02-09-03 21:28

"Alex Linaa" <@a@linaa.com@ingenspam.com> wrote:

> [...]
> havørreder tæt på land.
> "Grenåen"/Kolindsundkanalerne - Lidt kedelige kanaler, men der går MANGE

Hej Alex

Tusinde tak for din respons

Det er rart at se der er nogle gode steder omkring Grenå, men da vi ikke
er lokalkendte ville du så have ulejligheden med, at fortælle hvor
fiskepladserne ligger sådan mere præcist ??? Det kunne jo være hvis vi
spørger os for når vi ankommer, at ingen kender de navne som nu nævner

Det er måske ikke alle som kender de navne, det er vel "kun" fiskere ???

På forhånd mange tak !!!!!

Gode hilsner Karen

Fra : Alex Linaa

Dato : 03-09-03 08:55

> [...]
> spørger os for når vi ankommer, at ingen kender de navne som nu nævner
>
> Det er måske ikke alle som kender de navne, det er vel "kun" fiskere ???

Hej Karen

Stednavnene er nu ikke specielle fisker-betegnelser, de kan findes på
ethvert landkort. Men her har du et par links med stederne:

http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Aarhus_Amt/havknude/
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Aarhus_Amt/kolindsund-kanalerne/
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Aarhus_Amt/glatved/
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Aarhus_Amt/arnakke_jernhatten/

Knæk og bræk
/Alex

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-09-03 11:31

> [...]

> Stednavnene er nu ikke specielle fisker-betegnelser, de kan findes på
> ethvert landkort. Men her har du et par links med stederne:

Hej Alex

Endnu engang mange tak for hjælpen, vi ser frem til at prøve disse
steder........ og håber på fngstgaranti )

Gode tanker Karen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 03-09-03 16:05

> [...]
>
> Hej Alex
>
> Endnu engang mange tak for hjælpen, vi ser frem til at prøve disse
> steder........ og håber på fngstgaranti )

Hej Karen
Du skal lige have et par gode links med når du skal til det dejlige
Djursland:
http://home4.inet.tele.dk/mbh/
http://www.angling-eastjutland.dk/dk/index.htm
Håber i får en god tur med så mange og store fisk at pinden knækker
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Karen Seiersen

Dato : 03-09-03 22:00

Paul Østerby Sørensen <pauls@ofir.dk> wrote:

> [...]

> http://www.angling-eastjutland.dk/dk/index.htm
> Håber i får en god tur med så mange og store fisk at pinden knækker

Hej Poul

Det var da et par dejlige links du gav fra dig der, rare at ha' jeg har
lige "smugkigget" dem, men vil skam nærstudere

Tak for hjælpen og dine gode ønsker !
(som forhåbentlig går i opfyldeldese)

Mange hilsner og gode tanker Karen