gaim / jabber
Fra : Jan Larsen

Dato : 31-08-03 20:41

Hej

Hvor register man sig, hvis man vil med på jabber ??

/Jan

Fra : Jesper Krogh

Dato : 31-08-03 20:43

I dk.edb.system.unix, skrev Jan Larsen:
> Hvor register man sig, hvis man vil med på jabber ??

Det gør du første gang du bruger din klient, jeg har smidt en
vejledning ( godtnok til PSI ) her:
http://www.jabbernet.dk/Dokumentation/Registrering%20af%20konto%20med%20klienten%20PSI

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc

Fra : Jan Larsen

Dato : 31-08-03 20:52

Jesper Krogh wrote:

> Det gør du første gang du bruger din klient, jeg har smidt en
> vejledning ( godtnok til PSI ) her:

http://www.jabbernet.dk/Dokumentation/Registrering%20af%20konto%20med%20klienten%20PSI

Jeg kan ikke reggister mig via gaim ??
ellers tak

/Jan

Fra : Jesper Krogh

Dato : 31-08-03 20:52

I dk.edb.system.unix, skrev Jan Larsen:
> Jeg kan ikke reggister mig via gaim ??
> ellers tak

Jo, da, det kan du via enhver jabber-klient.
Men jeg kender ikke Gaim, så der kan jeg ikke vejlede.

Fra : Jan Larsen

Dato : 31-08-03 20:58

Jesper Krogh wrote:

> Jo, da, det kan du via enhver jabber-klient.
> Men jeg kender ikke Gaim, så der kan jeg ikke vejlede.

men det kan jeg ikke, jeg bruger gaim 0.67 ??
Og den går end når jeg klikker på register

/Jan

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 01-09-03 21:52

Jan Larsen wrote:
> men det kan jeg ikke, jeg bruger gaim 0.67 ??
> Og den går end når jeg klikker på register
Det lyder sært, da jeg kører gaim med en 0.64 og den registrerer sig
godt nok !

Lav en ny konto og gå under punktet "Show more options", hvor du har
mulighed for at regisrer dig på serveren.

Håber det hjælper.

/BL

Fra : Jan Larsen

Dato : 02-09-03 07:29

Bo Lorentsen wrote:

> Det lyder sært, da jeg kører gaim med en 0.64 og den registrerer sig
> godt nok !
>
> Lav en ny konto og gå under punktet "Show more options", hvor du har
> mulighed for at regisrer dig på serveren.
Ja, det har jeg prøvet mange gange, dog uden held ??

/Jan

Fra : Heine Laursen

Dato : 31-08-03 21:31

Jan Larsen <jan@snubi.dk> wrote in news:bitiu9$c7k$1@sunsite.dk:

> Hej
>
> Hvor register man sig, hvis man vil med på jabber ??
>
> /Jan

Prøv at tage et kig på deres hjemmeside,

http://gaim.sourceforge.net/faq.php#q48

Heine Laursen