index.php?side=XXXXX
Fra : Andreas Christensen

Dato : 31-08-03 20:18

Hey!

Jeg har et lille problem, for jeg vil gerne lave et "script" som det jeg har
skrevet som emne.. Altså "index.php?side=enside" .. Men det er
tilsyneladende ikke nok at skrive det bare som link.. Hvad skal jeg gøre?

Mvh.
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-03 22:28

Du skal nok overveje at lære php ;)

<?
if (!$side){$side = "densidesomskalvisessomstandard";}
$show = "php/" . $side . ".php";

include $show;
?>

if (!$side)...
Betyder hvis ikke variablen $side findes skal den sættes som.

$show =
Danner "php/enside.php" som er den side som bliver inkluderet. Du bør
altså lægge dine .php filer i en mappe ved navn "php".

Venlig Hilsen
Kasper Johansen

Fra : Jimmy

Dato : 31-08-03 22:33

"Andreas Christensen" <kyppo@pc.dk> wrote in message
> [...]
> skrevet som emne.. Altså "index.php?side=enside" .. Men det er
> tilsyneladende ikke nok at skrive det bare som link.. Hvad skal jeg gøre?

$side = $_REQUEST ['side'];

switch ($side)
{
case "XXXXXX":