Vandpiber - hvilken gruppe !?
Fra : Morten

Dato : 31-08-03 19:39

Hejsa

Jeg er lidt blank, så jeg ville høre om nogen kan anvise mig til en relevant
gruppe, med spørgsmål omkring vandpiber ...?

Fra : Jane

Dato : 31-08-03 20:07

Morten skrev i <news:bitfbn$ljc$1@sunsite.dk>:

> Jeg er lidt blank, så jeg ville høre om nogen kan anvise mig til en
> relevant gruppe, med spørgsmål omkring vandpiber ...?

Vil du sælge dem eller fremstille dem eller?

Jane

Fra : Henning

Dato : 31-08-03 20:31

On Sun, 31 Aug 2003 20:38:59 +0200, "Morten"
<REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg er lidt blank, så jeg ville høre om nogen kan anvise mig til en relevant
>gruppe, med spørgsmål omkring vandpiber ...?

news:dk.fritid.dykning - specielt lige før og efter turene til
Rødehavet
Ellers må det vel være denne gruppe? www.vandpiben.dk har en meget god
side med bl.a. brugsanvisning.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 02-10-03 22:33

> Hejsa
>
> Jeg er lidt blank, så jeg ville høre om nogen kan anvise mig til en
relevant
> gruppe, med spørgsmål omkring vandpiber ...?

Hej - jeg gik faktisk ind på gruppen her af samme grund - det er nok osse
den der passer bedst som tingene er. Det er jo nok osse et fåtal der deler
interesse for vandpiber.

Men alt andet lige kan jeg da prøve at svare hvis du spørger.