Faldt lige over et nyt site :)
Fra : Nozio

Dato : 31-08-03 16:51

http://smsblogs.dk - det er da en meget sjov ide.

Fra : Fischer

Dato : 31-08-03 18:20

> http://smsblogs.dk - det er da en meget sjov ide.

Cool.
Det skal da lige afprøves.

*Fischer

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 31-08-03 19:24

> Cool.
> Det skal da lige afprøves.

Til alm. SMS-takst (0 øre) + 50 øre? Nixen-bixen.

// Troels

Fra : Fischer

Dato : 31-08-03 19:38

> Til alm. SMS-takst (0 øre) + 50 øre? Nixen-bixen.

Det er jo ikke meningen at du skal bruge det i stedet for normal SMS. Der er
jo mange sjove muligheder - også for at kontakte folk uden mobil men med
adgang til nettet.
Og hvis du er udenlands, så er din SMS-pris jo pludselig ikke 0 øre længere.

Jeg har lige oprettet brugernavnet Mobilguf på et ekstranummer.
Det fungerer ikke helt optimalt - de første hilsner er smuttet ind 3 gange.
Men det kører ellers lynhurtigt og effektivt.
http://smsblogs.dk/index.asp?id=12

*Fischer

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 31-08-03 19:46

> [...]
> adgang til nettet.
> Og hvis du er udenlands, så er din SMS-pris jo pludselig ikke 0 øre

Eh. Du kan alligevel ikke læse svar på dine blogs. Anyways.

Ved godt det ikke er en erstatning for normal SMS, men synes dog det er lidt
pebret, specielt hvis man blogger ret ofte...

// Troels

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-08-03 23:13

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> [...]
> Det fungerer ikke helt optimalt - de første hilsner er smuttet
> ind 3 gange. Men det kører ellers lynhurtigt og effektivt.

Hvorfor er det de ikke har en wapside hvor man kan læse det ? - det
burde da være indlysende for selv den dummeste udvikler at der skal
være en wap-del på sådan en side :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Fischer

Dato : 01-09-03 05:50

> Hvorfor er det de ikke har en wapside hvor man kan læse det ?
> - det burde da være indlysende for selv den dummeste udvikler
> at der skal være en wap-del på sådan en side :)

Det kan jeg ikke se hvorfor.
Jeg ser ikke siden som kommunikation mellem mobilbrugere, men fra
mobilbruger til netbruger.
Og hvem bruger Wap? ..... efter d. 30/9 hvor Telmore begynder at tage
abonnement for GPRS.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-09-03 11:12

> Det kan jeg ikke se hvorfor.
> Jeg ser ikke siden som kommunikation mellem mobilbrugere, men
> fra mobilbruger til netbruger.

Tjaa, med den længde en SMS er vil det da være naturligt at man kan
læse bloggen via wap også. Siden henvender sig til folk der absolut
skal blogge når de er hjemmefra så mon ikke de også vil læse andre
blogs når de er hjemmefra ?
Derudover er det så simpelt at lave det wapbaseret så jeg ikke
forstår hvorfor de ikke har gjort det.

> Og hvem bruger Wap? ..... efter d. 30/9 hvor Telmore begynder at
> tage abonnement for GPRS

Det skal der nok være mange der gør, f.eks. dem der har det
firmabetalt.

Fra : Jimmy

Dato : 31-08-03 23:44

"Nozio" <brian@duses.com> wrote in message
> http://smsblogs.dk - det er da en meget sjov ide.

Ja det synes du vel, nu du selv har lavet sitet.

Hvornår er kommercielle reklamer blevet velsete i denne gruppe?

/Jimmy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-09-03 10:34

Nozio skrev:

>Faldt lige over et nyt site :)

Hvordan kan man 'falde' over et site man selv har lavet?

FUT: dk.admin.netikette

Venligst,
Lasse Hedegaard

--