win spil
Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-08-03 15:42

Kan min bror's gamle maskine der under win98 lige kan træke "quake II",
køre Linux wine/quak II ?
Det er en Pentium 133 med 68MB RAM.

Og kan wine idet hele taget køre quak II ?

Grunden til at han måske skulle skifte OS er at hans win er blevet syg, han har
rådt og brutalt slettet nogle dir's (for at afinstallere programmer uden
uninstall (sådan gør man alså bare ikke, men han gjorde)) og ikke har nogen
WIN install CD.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet
er taget,,,

Fra : Kent Friis

Dato : 31-08-03 15:43

Den Sun, 31 Aug 2003 16:41:38 +0200 skrev Ivar Madsen:
>Kan min bror's gamle maskine der under win98 lige kan træke "quake II",
>køre Linux wine/quak II ?
>Det er en Pentium 133 med 68MB RAM.
>
>Og kan wine idet hele taget køre quak II ?

Hvorfor wine i stedet for Quake II til Linux?

Mvh
Kent
--
6.0 FDiv 3.0 = 1.999773462873 - Intel Pentium bug

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-08-03 15:53

Kent Friis skrev Søndag den 31. august 2003 16:42 i dk.edb.system.unix:

> Hvorfor wine i stedet for Quake II til Linux?

Jeg sagde også til ham at det ikke skulle undre mig om et spil som Quake II
findes til Linux, men det kunne han ikke forsille sig. Men det gør det alså.

Fra : Kent Friis

Dato : 31-08-03 16:09

Den Sun, 31 Aug 2003 16:53:15 +0200 skrev Ivar Madsen:

>Jeg sagde også til ham at det ikke skulle undre mig om et spil som Quake II
>findes til Linux, men det kunne han ikke forsille sig. Men det gør det alså.

Jeps.

Mvh
Kent
--
Indlæringskurven til Linux er stejl, til tider lodret... Men for katten
hvor er udsigten på toppen dog fantastisk

Fra : andy

Dato : 31-08-03 16:10

Du kan købe linux spil på http://www.linuxpusher.dk/ men der er ikke så
manse spil til linux som win. det er også nok en af grundene til at linux
ikke er så populær. I breden.