Grønlandske søkort
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 31-08-03 15:29

Er her nogen i gruppen her der ligger inde med grønlandske søkort.

Jeg er interesseret i området omkring den med Canada omstridte ø, Hans Ø.

Se http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/da.html#Issues

Mvh

Jesper Nielsen

Fra : Ole Vognsen

Dato : 09-09-03 23:58

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message news:<3f52062f$0$54824$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Er her nogen i gruppen her der ligger inde med grønlandske søkort.
>
> Jeg er interesseret i området omkring den med Canada omstridte ø, Hans Ø.

> [...]

Hej Jesper.
Du skal have fat i kort 3000, det dækker området, men er ikke særligt
bevendt til at sejle efter.
Med sejler hilsen
Ole Vognsen

Fra : Ole Vognsen

Dato : 10-09-03 23:04

Hej Jesper.
Det kort du søger er dansk søkort nr 3000, kortet er ikke særligt
godt, hvis du vil benytte det til sejllads.
Med venlig hilsen
Ole Vognsen

Fra : Carsten Holck

Dato : 16-09-03 00:02

Jesper Nielsen wrote:
> Er her nogen i gruppen her der ligger inde med grønlandske søkort.
>
> Jeg er interesseret i området omkring den med Canada omstridte ø,
> [...]
www.kms.dk er der en "find et sted" funktion - der er også kort over
grønland 1:2.500.000 & 1:500.000

søg på Hans Ø så kan du se stedet

/carsten