hvor skal man købe webhotel henne ?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 31-08-03 15:14

hejsa!

jeg har en ASP løsningen der skal ligges på nettet.. desuden har
jeg et domæne (*.dk) jeg gerne vil købe samtidig... hvor er det
bedste sted disse dage?? det skal helst være en access database går
jeg ud fra... derfor er de webhoteller der kører med chilisoft asp ikke
så aktuelle...

hvad er godt og billigt?

hilsen jan

Fra : Frank Petersen

Dato : 31-08-03 15:48

http://www.nordichosting.com

Fra : Jørn Andersen

Dato : 31-08-03 16:08

On Sun, 31 Aug 2003 16:14:03 +0200, "Jan Tovgaard"
<tovgaard@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>bedste sted disse dage?? det skal helst være en access database går
>jeg ud fra... derfor er de webhoteller der kører med chilisoft asp ikke

Prøv at spørge i dk.edb.internet.udbydere.webhotel, hvor spørgsmålet
hører hjemme.
FUT: dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 31-08-03 16:14

Jan Tovgaard wrote:
> [...]
> bedste sted disse dage?? det skal helst være en access database går
> jeg ud fra... derfor er de webhoteller der kører med chilisoft asp

Jeg kan lige nævne at der er en gruppe til dit formål
(dk.edb.internet.udbydere.webhotel) hvor de ved en masse om den slags. Vær
dog opmærksom på at der er mange webhotelejere der sidder og svarer, så tjek
selv deres hjemmesider for priser og vilkår selv.

Jeg bruger selv www.endelave.net, som jeg er meeeget tilfreds med. Billigt,
godt og fleksibelt. Der kan du også få Access på webhotellet.

FUT: dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Kasper Katzmann
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk