Driver til laptop modem..
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-08-03 13:14

Hey,

Jeg har store problemer, med at finde en WinXP driver til det indbyggede
modem, i den bærbare computer "Amitech FreeNote 4521".. Nogen der ved noget?

Windows Enhedshåndtering siger: "PCI-modem"
SiSoft Sandra siger: "Model: Kommunikationskabel mellem to computere"

Findes der en WinXP driver til dette? Amitech siden har intet, så vidt jeg
kan se.. :(

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-08-03 16:29

"[ B@CHFiRE ]" <Thrash@SpamSuxBig-Time.com> skrev i en meddelelse

> Findes der en WinXP driver til dette? Amitech siden har intet, så vidt jeg
> kan se.. :(

Så er du hermed kvalificeret til at få en hund, der kan sidde og gø foran
skærmen

http://www.amitech.dk/drivers/notebook.asp

Claus

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-08-03 22:14

Hej,

> Så er du hermed kvalificeret til at få en hund, der kan sidde og gø foran
> skærmen

Det var da ufatteligt.. Jeg må være blind og dum.. Takker for hjælpen via
mail.. ;)