isyning af lynlås
Fra : Jeanette Thorup

Dato : 31-08-03 13:09

Jeg har brug for en vejledning til at sy lynlås i et par bukser.
Vejledningen der er til mønsteret er ikke skrevet så jeg kan fange pointen,
Derfor søger jeg entet et link til en hjemmeside, eller et trin for trin
beskrivelse af hvad jeg skal gøre.

Venlig hilsen

Jeanette Thorup

Fra : Marlene

Dato : 02-09-03 16:27

"Jeanette Thorup" <je@nettethorup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
pointen,
> Derfor søger jeg entet et link til en hjemmeside, eller et trin for trin

Hvor skal lynlåsen sys i?? I siden eller med gylp foran??

Måske jeg kan hjælpe.

Marlene

Fra : Jeanette Thorup

Dato : 12-10-03 18:14

Hej Marlene

Lynlåsen skal sys i et par bukser med gylp.
Har syet det ene par bukser færdig - med et katastrofalt resultat =:-/

Venlig hilsen

Jeanette

Fra : Trinita

Dato : 12-10-03 21:49

"Jeanette Thorup" wrote in message >
> Lynlåsen skal sys i et par bukser med gylp.
> Har syet det ene par bukser færdig - med et katastrofalt resultat =:-/

Hej
Du siger at bukserne er med gylp, men hvordan er mønstret ellers? Er
underfaldet til lynlåsen seperat eller sidder det på forbuksen. Måske kan du
fortællle mig hvilket mønster det er for jeg har det sikkert og så kan jeg
fortælle dig trin for trin hvordan man gør.
Jeg er under udd som modelsyer hvis du tænker over hvorfor jeg blander mig,
men jeg vil meget gerne hjælpe og har syet min del af lynlåse.
VH lisbeth

Fra : Marlene

Dato : 16-10-03 15:10

Det vil sige det er i et par hvor lynlåsen er gået i stykker???

Det er ikke så nemt, selvom jeg har syet i mange år, gider jeg ikke skifte
lynlås, jeg syr et par nye.

Der er meget at pille op, og få til at passe igen.

Hilsen

Marlene