server.mappath må ikke indholde ".."
Fra : *XxX*

Dato : 31-08-03 12:37

kan subject passe på en chilisoft server?? her er fejl siden

Technical Information (for support personnel)

Error Type:
Server object, ASP 0175 (0x80004005)
The '..' characters are not allowed in the Path parameter for the MapPath
method.
XXXX, line 3

Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)

Page:
POST 24 bytes to XXX

POST Data:
XXX

Time:
Sunday, August 31, 2003, 1:26:45 PM

More information:
Sun ONE Active Server Pages Support

og sådan ser linje 3 ud

DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath
("/../XXX.mdb")

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 31-08-03 13:24

> [...]
> XXXX, line 3
> og sådan ser linje 3 ud
>
> DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath

Prøv at slette den første /

("../XXX.mdb")

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : *XxX*

Dato : 31-08-03 16:21

"Christian M. Nielsen" <look_for_it@my.webpage> skrev i en meddelelse
MapPath

> Prøv at slette den første /

Har prøvet det var sådan den så ud fra starten af.

Koden virker fint på min egen comp som kører med PWS men når den kommer på
friserverplads.dk så laver den fejlen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 31-08-03 16:42

*XxX* wrote :

> [...]
> Server object, ASP 0175 (0x80004005)
> The '..' characters are not allowed in the Path parameter for the MapPath

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen til tråden fra torsdag d. 28. august.
Indledende indlæg er <bilpgt$h2h$1@news.cybercity.dk>

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Svar til gruppen og ikke til mig privat !
Skriv under det du svarer på - www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : *XxX*

Dato : 31-08-03 20:48

"Jesper Stocholm" <jespers@stocholm.invalid> skrev i en meddelelse

MapPath

> Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen til tråden fra torsdag d. 28. august.
> Indledende indlæg er <bilpgt$h2h$1@news.cybercity.dk>

Tak