MS Windows
briani 27239
Menuen start i XP, Home ed.
Fra : Ole Larsen

Dato : 31-08-03 11:39

Hej,
Jeg har det lille problem, at når jeg klikker "start" og går op i menuen,
åbner vinduet "programmer" og dækker for det meste af "menuen start" så
snart jeg passerer "alle programmer". Tidligere åbnede "programmer" til
højre for, så jeg kunne se begge dele. Jeg vil nødigt gendanne, da jeg har
lavet en del siden.
Jeg tror det opstod efter anvendelse af et eller andet optimeringsprgrm.
Nogle forslag ?
PFT
Mvh
Ole

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 31-08-03 11:44

Ole Larsen wrote:
> [...]
> "programmer" til højre for, så jeg kunne se begge dele. Jeg vil
> nødigt gendanne, da jeg har lavet en del siden.

Har du evt. et screenshot, for jeg synes umiddelbart det lyder noget
mystisk...

--
Martin K

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-08-03 11:58

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du evt. et screenshot, for jeg synes umiddelbart det lyder noget
> mystisk...

Jeg aner ikke hvordan man laver det, men er min forklaring uforståelig, gør
jeg den gerne bedre.
Mvh
Ole

Fra : Jane

Dato : 31-08-03 12:19

Ole Larsen skrev i

> Jeg aner ikke hvordan man laver det, men er min forklaring
> uforståelig, gør jeg den gerne bedre.

Når du har det på skærmen som du vil vise os, trykker du på
tasten "print screen" på tastaturet. Herefter åbner du et
grafik program, eksempelvis "Paint". Vælg "sæt ind" eller
"paste" alt efter om dit program er på dansk eller engelsk.
Nu skulle du gerne se et billede af skærmen. Du kan så lige
klippe det til, så det ikke fylder alt for meget, især hvis
du har andet på billedet som vi ikke skal se (private fotos
og den slags). Når billedet er færdig redigeret skal du
bare gemme det. Herefter sender du det til dk.binaer (og
hvordan du gør det, afhænger af dit program til at læse
nyhedsgrupper med). Du kan selvfølgelig også vælge at få
billedet lagt op på en hjemmeside et sted og give os et
link dertil.

Håber forklaringen kunne bruges.
Sig til hvis jeg skal uddybe noget.

Jane

Fra : Leo E

Dato : 31-08-03 13:38

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message news:<3f51d057$0$24711$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> lavet en del siden.
> Jeg tror det opstod efter anvendelse af et eller andet optimeringsprgrm.
Prøv at højreklik på startknappen-egenskaber-tilpas-fjern fluben i
-brug personlige menuer
Hilsen: Leo

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-08-03 14:23

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at højreklik på startknappen-egenskaber-tilpas-fjern fluben i
> -brug personlige menuer

Du bragte mig på sporet: Fjern flueben i " åben undermenu når du peger"

Takker og takker også for anvisningen på at lave skærmprint
Mvh
Ole

Fra : Jens Petersen

Dato : 31-08-03 20:43

On Sun, 31 Aug 2003 15:23:21 +0200, "Ole Larsen"
<oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote:

>Du bragte mig på sporet: Fjern flueben i " åben undermenu når du peger"

Men det er lidt mærkeligt at menuen åbner bare du kører musen henover,
jeg skal lade musen hvile et sekund før den åbner, og den lukker hvis
jeg bevæger musen væk igen.

--
Jens

I'm here...and you are there. Whew!

Fra : Claus Noer Pedersen

Dato : 01-09-03 06:49

Hej Ole
Jeg har også haft samme problem som dig med at menuen åbner når man kører
hen over den.
det forsvandt efter jeg installerede ITweakU (bare søg efter det på google).
Der var et punkt der hed "start menu delay" eller "menu delay", efter jeg
markerede den, kan jeg nå at køre hen over menuen uden den bliver åbnet.

P.S.: har du prøvet om du kan flytte punktet "alle programmer" op i listen
så du ikke skal køre hen over den hver gang, bare en tanke.