åbning af porte??
Fra : Tazman

Dato : 31-08-03 11:40

hejsa

jeg har læst en masse om dette når man har router men hvordan gør man
hvis man bare har et adsl modem? det er en løsning fra tdc.

Tazman

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-08-03 12:04

On Sun, 31 Aug 2003 12:40:24 +0200, Tazman <karlsen@> wrote:

> jeg har læst en masse om dette når man har router men hvordan gør
> man hvis man bare har et adsl modem? det er en løsning fra tdc.

Så skal man ikke 'åbne' for noget. Der er i forvejen 'åbent' for
alt, idet pc'en selv får en public adresse.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Tazman

Dato : 31-08-03 12:28

On Sun, 31 Aug 2003 13:03:52 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

>Så skal man ikke 'åbne' for noget. Der er i forvejen 'åbent' for
>alt, idet pc'en selv får en public adresse.

hvordan kan det så være at jeg ikke kan sende filer i
icq/messenger/miranda? har prøvet at slå zonealarm fra uden held.

Fra : Zulu

Dato : 31-08-03 17:29

"Tazman" <karlsen@> skrev i en meddelelse

> hvordan kan det så være at jeg ikke kan sende filer i
> icq/messenger/miranda? har prøvet at slå zonealarm fra uden held.

Hverken ICQ eller Messenger er specielt gode til at sende filer uden for et
LAN, jeg tror aldrig at det er lykkedes for mig.

Zulu