Kæledyrskrematorium?
Fra : Insideout

Dato : 31-08-03 10:50

I Jylland nogen der kender et sted?

På nettet fandt jeg kun Ada´s Kæledyrskrematorium i Hedehusene samt omtale
om en landmand ved Hobro?

Mvh
Henrik

Fra : NEWS

Dato : 31-08-03 12:34

Der ligger en ved Hobro som jeg selv har brugt. Det er et pænt og ordentlig
sted.

Poul

Fra : Insideout

Dato : 31-08-03 13:45

"NEWS" <jyskkranservice@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der ligger en ved Hobro som jeg selv har brugt. Det er et pænt og
ordentlig
> sted.

Ok, noget du har et telefon nummer eller adresse på ?

Mvh
Henrik

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-08-03 14:16

Du kan finde en liste med adr og tlfnr. over dyre-
gravpladser i DK her.

http://makeashorterlink.com/?L237421C5

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Insideout

Dato : 31-08-03 15:57

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan finde en liste med adr og tlfnr. over dyre-
> gravpladser i DK her.
>
> http://makeashorterlink.com/?L237421C5

Tak for linket, jeg har dog ikke brug for en dyregravplads kun et
krematorium og en urne. Der var dog også to adresser på krematorier, den jeg
kendte i forvejen og med garanti den landmand jeg omtalte "Glenstrupgård"
.

Men jeg kom til at tænke på om du nævnte dyregravpladser fordi de måske også
kan kremere uden at man benytter Deres gravplads? jeg ved godt at jeg kan
ringe i morgen men det kan jo være at du eller andre ved dette.

Mvh
Henrik

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-08-03 17:01

Henrik skrev
<Men jeg kom til at tænke på om du nævnte dyregravpladser fordi de måske
også
kan kremere uden at man benytter Deres gravplads?>

Jeg har ingen ide om det, når jeg har fået kremeret
dyr er det gået via min dyrlæge.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Insideout

Dato : 31-08-03 17:12

> Jeg har ingen ide om det, når jeg har fået kremeret
> dyr er det gået via min dyrlæge.

Ok, tak

Mvh
Henrik

Fra : Lou

Dato : 03-09-03 07:33

"Insideout" <insideout@chicks.dk> wrote in message news:<3f51c4d2$0$83047$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> I Jylland nogen der kender et sted?
>
> På nettet fandt jeg kun Ada´s Kæledyrskrematorium i Hedehusene samt omtale
> [...]

Hej
Dyrlægen har en liste om krematorier...
mvh
Lou

Fra : Lou

Dato : 03-09-03 07:33

Fra : pha

Dato : 04-09-03 11:06

Hej Henrik

Der ligger et kæledyrskrematorium i Jylland og det ligger i nærheden af
Hobro, men jeg kan ikke huske adressen (heldigvis er det længe siden, jeg
har haft brug for det sted). Jeg fik adressen ved min dyrlæge i sin tid, det
kan være din dyrlæge kender stedet

Ked af jeg ikke kan hjælpe mere

mvh
pha