Ang NetBUI protocol i XP DK...
Fra : Svend Emil

Dato : 31-08-03 08:49

Hej !

Jeg havde tidligere installeret Netbui på min Win XP og Win ME maskine, og
de var i netværk (kan man sige det ?)
Win XP maskinen er nu blevet formateret, og når jeg er inde i
netværkskomponenter, er der ikke længere bare den velkendte liste, hvorfra
man skal vælge, men den vil nu installere mine nye komponenter, og samtidig
ser jeg ikke nogen NetBui protocol....

Hvad kan/skal jeg gøre for at installere NetBui, så maskinerne kan finde
hinanden igen ?

Svend Emil

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-03 09:39

Svend Emil wrote:

> Hvad kan/skal jeg gøre for at installere NetBui, så maskinerne
kan
> finde hinanden igen ?

Den skal installeres fra CD'en, hvor den ligger i et bibliotek
til installering.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Svend Emil

Dato : 31-08-03 10:22

"Jan Vestergaard" <jan@nomailjve.dk> skrev i en meddelelse

> kan
> >

> Den skal installeres fra CD'en, hvor den ligger i et bibliotek
> til installering.

Den vil have filen "Biosinfo" fra cd'en, og den kan jeg godt finde, men så
siger den bare:
"den angivne placering indeholder ingen oplysninger om din hardware"

Og så er jeg lige vidt ?
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Cubus